AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Om dere har så setter jeg stor pris på om dere deler Pris er ikke viktig. Anonymkode: b48dd...f49
Perelandra Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Sjuke produkter? Jeg foretrekker produkter som gjør huden frisk og fin.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Er det ikke sånn koreansk sneglekrem som fungerer? Anonymkode: 4da7c...7db
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke sånn koreansk sneglekrem som fungerer? Anonymkode: 4da7c...7db Ikke på hudormer vel? Anonymkode: b48dd...f49
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke på hudormer vel? Anonymkode: b48dd...f49 Nei, ikke på hverken hudormer (hvite eller sorte) eller på sebaceous filaments. Det du har på nesten er trolig sebaceous filaments (søk om det på Google), og det er helt naturlig - det er da også lite du kan gjøre med det. Det finnes ingen mirakelkur. Du kan prøve en BHA, men det er varierende hvor mye det hjelper på folk, og når du avslutter behandlingen vil de uansett komme tilbake i full styrke. Anonymkode: 1afb0...2cb 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke på hverken hudormer (hvite eller sorte) eller på sebaceous filaments. Det du har på nesten er trolig sebaceous filaments (søk om det på Google), og det er helt naturlig - det er da også lite du kan gjøre med det. Det finnes ingen mirakelkur. Du kan prøve en BHA, men det er varierende hvor mye det hjelper på folk, og når du avslutter behandlingen vil de uansett komme tilbake i full styrke. Anonymkode: 1afb0...2cb Mine greier er svarte. Ser sjukt ut som blackheads. Sebecaous er vel porer bare. Anonymkode: b48dd...f49
OPIgirl Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 På 31.12.2017 den 12.27, AnonymBruker skrev: Om dere har så setter jeg stor pris på om dere deler Pris er ikke viktig. Anonymkode: b48dd...f49 Sjuke produkter? Et du fjortiss? 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 Er det ikke bare å klemme dem ut, da? Spør oppriktig, for jeg har lest om produkter som liksom skal "kurere" dette, men jeg må innrømme at det virker lite logisk. Selv klemmer jeg nesa en gang i uka ca, ser stort sett grei ut☺ Anonymkode: 17d11...dc9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 On 1/1/2018 at 1:34 PM, AnonymBruker said: Mine greier er svarte. Ser sjukt ut som blackheads. Sebecaous er vel porer bare. Anonymkode: b48dd...f49 Nja, det er mange som tror de har sorte hudormer på nesen, men så har de egentlig sebaceous filaments. Sorte hudormer ser kullsvarte ut, mens sebaceous filaments er mer mørkegrå. Om du klemmer en ut, er det som kommer da ut "hardt", eller er det mer langt og mykt? Om det er det sistnevnte er det sebaceous filaments. Sebaceous filaments fyller seg også opp igjen og igjen. Klemmer en ut sorte hudormer så vil de som regel forsvinne der og da... 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke bare å klemme dem ut, da? Spør oppriktig, for jeg har lest om produkter som liksom skal "kurere" dette, men jeg må innrømme at det virker lite logisk. Selv klemmer jeg nesa en gang i uka ca, ser stort sett grei ut☺ Anonymkode: 17d11...dc9 Sorte hudormer kan bare klemmes ut, med mindre problemet er stort. Klemmer man slike ut så vil de sjeldent komme tilbake på samme sted. Klemmer man en sort hudorm vil det som kommer ut føles litt "hardt" - som et stort sandkorn. Siden du sier du klemmer nesen din en gang i uken så tviler eg på det er sorte hudormer du har der, men heller sebaceous filaments. Sebaceous filaments fyller nemlig seg opp igjen med talg. Å klemme nesten ofte kan gi permanente store porer på nesen. Anonymkode: 1afb0...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 Kommer du fra en bygd eller, siden du bruker ordet sjukt hele tiden? Jeg leste en tråd om en oljekur en gang, her på KG. Det må vel være noe for deg? Anonymkode: bfd71...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #12 Skrevet 3. januar 2018 De forsvinner ikke, men jeg merker synlig forskjell dersom jeg har en god hudpleierutine. Jeg renser ansiktet hver morgen og kveld med rens med litt eksfolierende effekt, bruker toner, og deretter fuktighetskrem. I blant bruker jeg en vanlig ansiksskrubb og sover med kokos- eller olivenolje om natten Anonymkode: 5d5d8...8dd
Tannkost Skrevet 3. januar 2018 #13 Skrevet 3. januar 2018 har du hørt om koreansk kosmetikk? Tonymoly egg pore nose pack er suveren. Bruker disse etter en varm dusj som åpner porene, drar ut det meste!
Wonders Skrevet 4. januar 2018 #14 Skrevet 4. januar 2018 Skriver det igjen, det er bare en ting som fjerner hudormer og minsker porer effektivt. Gå til legen din å be om denne på resept. Og vær forsiktig, denne må ikke brukes anderledes enn som forskrevet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #15 Skrevet 4. januar 2018 5 minutter siden, Wonders skrev: Skriver det igjen, det er bare en ting som fjerner hudormer og minsker porer effektivt. Gå til legen din å be om denne på resept. Og vær forsiktig, denne må ikke brukes anderledes enn som forskrevet. Hei. Har den varig effekt på forminskning av porer, eller virker den slik kun i de periodene man bruker den? (Jeg er ikke ts). Anonymkode: 248b7...ce9 1
Wonders Skrevet 4. januar 2018 #16 Skrevet 4. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har den varig effekt på forminskning av porer, eller virker den slik kun i de periodene man bruker den? (Jeg er ikke ts). Anonymkode: 248b7...ce9 Man må bruke den gjevnlig. Stopper man å bruke den så kommer det sakte men sikkert tilbake. Det tar jo sin tid. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #17 Skrevet 4. januar 2018 På 3.1.2018 den 14.32, AnonymBruker skrev: Kommer du fra en bygd eller, siden du bruker ordet sjukt hele tiden? Jeg leste en tråd om en oljekur en gang, her på KG. Det må vel være noe for deg? Anonymkode: bfd71...d6f Hva er poenget med det første her? Unødvendig og ufint. Anonymkode: e2f59...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #18 Skrevet 4. januar 2018 På 3.1.2018 den 14.32, AnonymBruker skrev: Kommer du fra en bygd eller, siden du bruker ordet sjukt hele tiden? Jeg leste en tråd om en oljekur en gang, her på KG. Det må vel være noe for deg? Anonymkode: bfd71...d6f Kommer fra en bygd og bruker svært sjeldent ordet "sjukt". Lurer på hva som er sammenhengen mellom bygd og ordet sjukt? Anonymkode: cf045...407
Vinky Skrevet 4. januar 2018 #19 Skrevet 4. januar 2018 (endret) Jeg syns alltid porene mine er forminsket etter at jeg har brukt peelingmasken fra Matis som heter Matis delicate peeling cream. Endret 4. januar 2018 av Vinky 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #20 Skrevet 4. januar 2018 2 timer siden, Wonders skrev: Man må bruke den gjevnlig. Stopper man å bruke den så kommer det sakte men sikkert tilbake. Det tar jo sin tid. Takk for hjelpen Anonymkode: 248b7...ce9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå