AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Ville du som er mann, bli kjæreste med ei kvinne som bruker kvinneguiden aktivt? Anonymkode: 680f9...06a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Er vel like innafor som kvinne å bruke kvinneguiden som det er for en mann å henge på bilforum eller treningsforum . Min kjæreste har ikke noe problem med det, faktisk har han vært med å lese flere tråder her inne når jeg har lest noe for han og generelt sett bryr han seg ikke om hva jeg gjør på internett. Og vica versa Anonymkode: 82afa...4d5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Er kvinne så jeg kan ikke svare for menn. Svarer likevel for min egen del Å bruke KG er ikke galt i seg selv. Det er mye man kan spørre om her av matoppskrifter og andre råd som man kan få bruk for i hverdagen og det skal godt gjøres å ikke ha havnet innom KG i løpet av livet. Men jeg merker at jeg kvier meg når jeg ser for meg at min bedre halvdel skulle hengt her inne "mye", skrevet flittig og vært veldig aktiv..........Helst ikke? Og kanskje han hadde tenkt det samme! Greit å være her inne for smått innimellom, men høy aktiv/daglig aktivitet/mye skriving gjør noe med deg som person (det er mye surt her inne, mye trolling og man blir negativt påvirket)..noe jeg ikke vil at min bedre halvdel skal bli negativt påvirket av Anonymkode: 1d7fb...170 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men jeg merker at jeg kvier meg når jeg ser for meg at min bedre halvdel skulle hengt her inne "mye", skrevet flittig og vært veldig aktiv..........Helst ikke? Og kanskje han hadde tenkt det samme! Anonymkode: 1d7fb...170 Men det er jo fordi han er mann. Ganske sært og spes av en mann å henge inne på et kvinneforum. Ikke noe rart å være kvinne på kvinneforum. Tror han hadde syntes det var sært om du hang på et manneforum også. Til ts: du får nok bedre svar om du henvender deg til et manneforum der det faktisk er vanlige menn, for de mennene som er her inne på kvinneguiden er ikke akuratt vanlige Anonymkode: 82afa...4d5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo fordi han er mann. Ganske sært og spes av en mann å henge inne på et kvinneforum. Ikke noe rart å være kvinne på kvinneforum. Tror han hadde syntes det var sært om du hang på et manneforum også. Anonymkode: 82afa...4d5 Jeg har ikke helt for vane å tenke på at dette bare er et "kvinneforum". Det er mye her inne som blir tatt opp og det er ganske mange forskjellige mennesker innom her som ikke er like aktiv av begge kjønn. Så nei, det er ikke derfor jeg mener det jeg mener. Om han hadde hengt på et "manneforum" hadde det ikke vært bedre enn her inne. Anonymkode: 1d7fb...170 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå