Gå til innhold

Hva om jeg aldri får følelser for noen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte avslutte med tidenes vinglepetter før sommeren i år. Jeg var så sinnsykt forelsket og det gjorde så vondt når han ikke visste om at han ville ta det et steg videre. Vi hadde da holdt på frem og tilbake i godt over ett år. Siden det har jeg hatt litt kontakt med han, men ikke mye. Jeg har truffet 5-6 gutter siden men det er ingen av dem som jeg kjenner noe som helst med. Jeg begynner å bli redd for at jeg aldri vil få de samme følelsene for noen andre? De følelsene jeg hadde var sinnsykt intense og det på både godt og vondt. Har ikke lyst til å slå meg ro med noen som er perfekte på papiret men som ikke gir meg sommerfugler i magen .. Er dette vanlig? Jeg merker jo at jeg fortsatt ikke er over han forrige men kan jo ikke sitte å vente på han heller. 

Anonymkode: 8dcc5...662

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i dine sko, helt til jeg kuttet nesten alt av kontakt med han og blokkerte han på sosiale medier (vi har barn sammen så må svare han på sms da). Det var sinnsykt vanskelig, siden jeg hele tiden hadde et håp, men jeg bare innså at han aldri kom til å ville gå videre med meg. Så jeg kuttet han ut, unngikk å ha unødig kontakt og å treffe han. Møtte en fyr noen måneder etter, var egentlig ikke tenkt som så seriøst fra min side da vi skulle ha første date - ville egentlig bare få tankene over på noe annet. Endte med at jeg ble dødsforelsket og 3 mnd senere er vi kjærester 😍 Tenker knapt på eksen.

Anonymkode: 4aad3...386

Skrevet

Det er det man alltid tror og er redd for men så går det et stykke tid og vipps er man stormforelsket i en annen. Noen ganger tar det noen måneder andre ganger kan det ta flere år, men tro meg, de følelsene man trodde man aldri ville få for noen igjen de får man :)

Anonymkode: b8319...16f

• Liker 3
Skrevet

Jeg er fortsatt ikke over en jeg var med for fem år siden. Vi har ingen kontakt, men jeg sammenligner dessverre alle med han... 

Anonymkode: 9129d...e2b

Skrevet

Vil du finne deg en annen da? Eller er det egentlig han du vil ha?

Anonymkode: e7af4...dc6

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du finne deg en annen da? Eller er det egentlig han du vil ha?

Anonymkode: e7af4...dc6

Godt poeng! En del av meg vil gjerne finne en annen mens en annen del vil finne ut om det egentlig kunne blitt noe. Men jeg vet ikke om han ville gitt det en ny sjanse nå uansett og ett avslag tror jeg ville vært vanvittig sårt for meg 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt poeng! En del av meg vil gjerne finne en annen mens en annen del vil finne ut om det egentlig kunne blitt noe. Men jeg vet ikke om han ville gitt det en ny sjanse nå uansett og ett avslag tror jeg ville vært vanvittig sårt for meg 

Jeg tror du ville taklet et avslag, selvom det hadde gjort vondt så er det mye verre å gå rundt å tenke "hva hvis" og henge igjen i håpet. Det hadde kanskje vært løsningen på om du kommer deg videre eller ei?

Etter enda et avslag eller mislykket forsøk så vil du slippe å tenke "hva hvis.." og kan enklere legge det bak deg. Når du kan tenke at du har gjort alt du kan.

(Snakker av erfaring)

Anonymkode: b2ad1...c10

• Liker 1
Skrevet

Enig med AB over. Det eneste som hjalp meg var å innse (da mener jeg virkelig innse!) at det dessverre er et dø-prosjekt på ordentlig og at jeg har gjort det jeg kan. Først da klarte jeg å gå videre

Anonymkode: fabea...2e1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...