frustrertjente1234 Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Hei, jeg er en 18 år gammel jente. Meg og min ex var sammen i 2 år før det ble slutt for litt over en måned siden. Vi hadde avstandsforhold i 2 år og for noen måneder siden flyttet han hit hvor jeg bor. Jeg tror overgangen for meg ble veldig stor da vi gikk fra å se hverandre bare i helgene til å plutselig være sammen hver dag. Jeg trodde derfor jeg hadde mistet følelsene da det føltes veldig annerledes og jeg ville derfor ha pause for å finne ut av hva jeg ville. Han lot meg ikke ha pause og jeg slo derfor opp da jeg ikke kom frem til noe annet. Jeg tror mine følelser var veldig undertrykket av irritasjon og frustrasjon og at jeg derfor ikke klarte å kjenne på hva jeg egentlig følte. Etter ca 3 uker skjønte jeg at jeg hadde gjort feil og kontaktet han igjen. Han var veldig glad for det og vi sov sammen samme dag. Noen dager etterpå fikk jeg vite at han hadde klint med en annen jente helgen før han sov hos meg og løyet til meg da han sov hos meg. Vi kranglet veldig mye pga dette fordi jeg ble ufattelig såret og skuffet da det ikke er likt han noe sted å lyge til meg slik. Vi ville prøve igjen etter kranglingen osv men da virket det som han ikke var helt åpen for dette. Han begynte også å si at han ikke føler det samme lenger og at han ikke føler at han kysser kjæresten sin når han kysser meg. Han klarer heller ikke tilgi seg selv for det han gjorde mot meg selv om jeg sier at det går helt fint og jeg har tilgitt ham. Han sier også at han ikke føler noe som helst for noe og jeg tror derfor han er i sin egen boble nå pga han ble så såret av alt vi gikk igjennom på de ukene. Han sa også til meg for noen dager siden at han ville at jeg skulle prøve å gå videre fordi han ikke følte han kunne være sammen med meg sånn som ting er nå, og at han ikke føler det kommer til å forandre seg. Jeg er kjempe knust og vil ikke gi opp på han selv om han gjentatte ganger har sagt at han ikke føler det samme. Jeg tror egentlig at han fortsatt har de følelsene for meg men at han er såret og nå har satt opp en mur for å beskytte seg selv, noe som ødelegger for oss da han ikke klarer å kjenne på sine følelser. Han begynte også å snakke med en ny jente som han møtte på en fest rett etter at vi slo opp, noe jeg synes er veldig vondt. Han har også sagt til vennene sine at han er redd for at vi skulle fått en sånn dårlig periode igjen og at han skulle blitt så såret igjen. Kan noen plis hjelpe meg å forstå hva som foregår inne i hodet hannes? Jeg vet jeg ikke kan gå rundt og håpe på at han kommer tilbake men det virker bare som han er inne i sin egen boble. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg savner han sinnsykt mye og vil bare fikse dette. Min fetter var inne i sin egen boble i 2 måneder etter han og kjæresten slo opp og da den boblen plutselig sprakk kjente han på alt han følte og da savnet han hun kjempe mye og ville tilbake til hun. Så jeg håper jo selvfølgelig dette skjer.... Han blokket meg også på instagram etter han så jeg var på byn med en kompis, noe som for meg virker som han ble sjalu. Han sier også sånn at han har det bra no og vil derfor at jeg skal gå videre. Noen som har erfaringer med dette at partneren går inn i sin egen boble? Hva burde jeg si? Hva burde jeg gjøre/tenke?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Du burde respektere hans ønske, å gå videre. Du tjener mye mer på å la han være helt (ikke meldinger, ikke snap, ikke Facebook, ikke send Han noenting), på den måten kan han kanskje ha en liten sjanse til å savne deg, å kjenne på følelsene sine. Anonymkode: 27cb3...29f
frustrertjente1234 Skrevet 31. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde respektere hans ønske, å gå videre. Du tjener mye mer på å la han være helt (ikke meldinger, ikke snap, ikke Facebook, ikke send Han noenting), på den måten kan han kanskje ha en liten sjanse til å savne deg, å kjenne på følelsene sine. Anonymkode: 27cb3...29f Er bare at alle vennene mine på min alder sier de tror han kommer til å angre senere og jeg vil ikke gå glipp av han nr han er mitt livs kjærlighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå