straamann Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Som mange andre, har jeg hatt flere småjobber og deltidsjobber som ung. Mange av de er ganske tilfeldige,vikariater og har gitt meg generell arbeidserfaring men ikke relevant erfaring i forhold til de jobbene jeg søker meg inn på nå i starten av tredveårene. Bør man ha med det meste av arbeidserfaring, selv om den ikke er direkte relevant på LinkedIn-profilen? Eller bør man kun ta med utdanning og lengre jobbengasjementer?
Carolinekomm Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, straamann skrev: Som mange andre, har jeg hatt flere småjobber og deltidsjobber som ung. Mange av de er ganske tilfeldige,vikariater og har gitt meg generell arbeidserfaring men ikke relevant erfaring i forhold til de jobbene jeg søker meg inn på nå i starten av tredveårene. Bør man ha med det meste av arbeidserfaring, selv om den ikke er direkte relevant på LinkedIn-profilen? Eller bør man kun ta med utdanning og lengre jobbengasjementer? Jeg vil si - legg de med, i allefall frem til du får noe som varer lenger å skrive opp Du bør bruke Linkedin stort sett som en vanlig cv og skrive opp det du kan. Selv skulle jeg gjerne skrevet opp et foredrag jeg har holdt, men vet ikke hvordan jeg gjør det når det bare er snakk om én dag
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Jeg fører ikke opp småjobber. Det er en sommerjobb jeg hadde i flere år som er ført opp, med spesifisert lenge på sommerjobb. Har et par jobber jeg bare hadde 3-4 måneders vikariat, og de fører jeg ikke opp lenger. Det er ikke positivt med for mange arbeidsplasser heller, men så lenge du har hull i cvn bør all slik erfaring føres opp. Anonymkode: e20c0...294
straamann Skrevet 31. desember 2017 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fører ikke opp småjobber. Det er en sommerjobb jeg hadde i flere år som er ført opp, med spesifisert lenge på sommerjobb. Har et par jobber jeg bare hadde 3-4 måneders vikariat, og de fører jeg ikke opp lenger. Det er ikke positivt med for mange arbeidsplasser heller, men så lenge du har hull i cvn bør all slik erfaring føres opp. Anonymkode: e20c0...294 Jeg har en del småjobber mens jeg studerte. De av kortere varighet dropper jeg, men noen jeg hadde over flere år, deltid, har jeg ført opp. Etter noen år i jobb, fikk jeg desverre hull i CVen pga sykdom. Mener du at det er eventuelle småjobber i den perioden man har hull i CV-en, som bør føres opp? Er også veldig i tvil hvordan jeg skal forklare hull i CVen. Jeg hadde en "legitim" grunn, og jeg er ikke syk lenger. Men hvordan skal man legge det frem i CV-en....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå