Tule Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Hei Der er mange her som ganske mange ganger lager tråderom hva skal barnet hete jeg tenkte jegskulle legge uten om va barnet ikke bør hete til skrekk og advarsel http://www.humorkanari.com/art.aspx?artID=1253 les her så ser dere jeg syns man ska l tenke på det man kan gjøre en feil hilsen
Gjest LoisLane Skrevet 6. februar 2005 #4 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjenner en hyggelig Ronny og en grei Harry. Sku ikke hunden på hårene...
koldbruna Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 Kjenner en som heter Ronny jeg også...og han er både hyggelig og grei.Bra utdanning har han også. Koldbruna
Gjest Emera Skrevet 6. februar 2005 #6 Skrevet 6. februar 2005 Sånn kan det gå! Vel. Bestefaren min mener at alle gutter som får navnet "Kent Roger" blir banditter. Jepp, det mener han...
Tule Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjenner en hyggelig Ronny og en grei Harry. Sku ikke hunden på hårene... hei er han lovlig dørvakt heller hilsen
Tule Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2005 Kjenner en som heter Ronny jeg også...og han er både hyggelig og grei.Bra utdanning har han også. Koldbruna hei har du hørt om untaket som bekrefter regelen ille og si det men jeg har jobbet hos politiet og undersøkt bakgrunnen til forlk og det er slik at vis det er en ronny i bunken så er det stor sjanse for at han har rulleblad men det fins helt sikkert gode og men jeg syns bare denne her var morsom hilsen
Gjest LoisLane Skrevet 6. februar 2005 #9 Skrevet 6. februar 2005 er han lovlig dørvakt heller Begge har høyere utdanning. Hva blir neste generasjons Ronny'er og Glenn'er, tror dere?
Tule Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2005 Begge har høyere utdanning. Hva blir neste generasjons Ronny'er og Glenn'er, tror dere? hei det var det da krimminelle i finasn det er vel de som kommer til og vitvaske narkopenger og de kommer sikkert til og starte pyramidse spill neida jeg bare tuller hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå