Gå til innhold

Kjenner du at mannen kommer i deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatt noen partnere i livet, men aldri kjent med de.

Han her kan ikke fake.

Hva er det som gjør at en kjenner med enkelte?

Anonymkode: ab486...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke selve spruten, men kjenner det strømmer gjennom penis. Har bare kjent det hos nåværende partner.

Anonymkode: 53933...3f3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to, en ons og et fast forhold. I ons-et kjente jeg ikke. Med den faste, kjenner jeg det hvis jeg er KLAR over det. Og det tror jeg de fleste gjør, men de er ikke oppmerksomme nok. Kjenner spruten treffe vaginaen. På en måte som du ikke legger merke til at du puster vanligvis, men hvis du kjenner etter så merker du hvordan brystet fyller seg og tømmes. 

Ellers varierer det vel på hvor mye som kommer ut også.

Anonymkode: 09405...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare når det renner ut igjen ugh... 

Kjente det en gang når en kom når jeg runka han fordi penis rykka til to ganger rett før spruten men aldri kjent ved vaginalt samleie eller andre runkinger 

Anonymkode: 49fc8...106

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner når det går for min kjære. Han pleier å time det, slik at hans orgasme blir en forlengelse av min. Kjennes ut som ekstra bølger i underlivet, når min orgasme er over. Kjempegodt😊

Anonymkode: ea6c7...e98

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner når det går for min kjære. Han pleier å time det, slik at hans orgasme blir en forlengelse av min. Kjennes ut som ekstra bølger i underlivet, når min orgasme er over. Kjempegodt😊

Anonymkode: ea6c7...e98

Nice. Will try!

Anonymkode: 3d7b2...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at mannnen kommer inne i meg! Det er deilig. Elsker å bli fylt opp av sæden til mannen ;) 

Anonymkode: 30811...ea9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, kjenner ingenting og har alltid lurt på om det bare er meg det er sånn for. Leser man erotiske noveller så skulle man tro at det var vanlig. Ikke noe stor greie for meg den ene eller andre veien. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent det med alle tidligere partnere, men ikke med min nåværende. Tipper det har med størrelse og trykk på spruten og gjøre.

Anonymkode: 53e35...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner det ikke med kondom, men uten er det som regel ganske tydelig både på hans kroppsspråk (tær som krøller seg, stønning etc) og at jeg kan kjenne støtet og spruten. Syntes det var kjipt i starten å ikke kjenne det, deilig å droppe kondom. Men da var han ikke så frigjort i kroppsspråk, heller. 

Anonymkode: 576b2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det ca hver gang. Penisen på en måte pulserer inni meg 😍 kan få orgasme av å kjenne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, lipglossy skrev:

Kjenner det alltid veldig godt. Rolige "pulseringer" inni meg. Deilig

Samme her. :Nikke: 

Anonymkode: 72724...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner det godt. Og det er sååå sykt deilig.

Anonymkode: 888c3...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl
På 31.12.2017 den 20.58, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner at mannnen kommer inne i meg! Det er deilig. Elsker å bli fylt opp av sæden til mannen ;) 

Anonymkode: 30811...ea9

Samme her og Så deilig å kjenne den varme sæden. Kjenner også at han blir ekstra hard rett før, når penis skyter ut sæden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også "pulseringer" i det han kommer. Veldig deilig. Kjenner det veldig godt i misjonæren og lignende stillinger. Når jeg rir kjenner jeg det ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjente det veldig godt før, kjente at penis ble større/ hardere og selve spruten. Etter to fødsler, kjenner jeg det ikke så godt lengre.

Anonymkode: 07313...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner at hele penisen "dunker" når han er ferdig, som om jeg kjenner pulsen liksom :P 

Anonymkode: 89ff0...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...