AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #61 Skrevet 31. desember 2017 39 minutter siden, Axl Rose skrev: Skjønner faen ikke at du gidder å være sammen med han. Høres ikke ut som en fyr du blir lykkelig sammen med. Ikke fake. Blir faen ikke tent av det. Hadde jeg vært typen din og du slet med å få orgasme så hadde jeg så klart gjort alt for å prøve å få deg til å få det, for din skyld, men ikke stresse med det. Går det ikke så går der ikke og det respekterer jeg. Det bør alle menn gjøre. Viktigste er at du har det godt og kan nyte sexen uansett. Han er perfekt - bortsett fra dette. Dumper ikke noen når vi er 99% kompatible, dette er det eneste sure tonen mellom oss. Men bra det finnes menn som deg der ute! Anonymkode: dd747...0e6
Isambard Skrevet 1. januar 2018 #62 Skrevet 1. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er en jente på 21. Tror dere noen sexolog ville tatt meg seriøst? Er redd for å møte mer av det jeg har fått hittil i tråden - folk som misforstår og undervurderer meg. Ber meg å gjøre ditten og datten, kjøpe den vibratoren eller gjøre sånn og sånn, som om jeg ikke har prøvd ALT. Anonymkode: dd747...0e6 Ja, en sexolog ville selvsagt sikkert tatt deg seriøst. De jobber med sånne ting hele tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå