AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Har datet en fyr i god stund nå, og vi har hittil hat en ganske god kjemi og er seksuelt aktive. Men sist jeg møtte han, prøvde han i flere anledninger å være morsom ved å kommentere kroppen min. Men var fort med å tilføye " jeg bare kødda.....". Kjenner meg plutselig usikker, og lurte litt på om dette var normalt? Nå det er sagt, så har jeg en ganske normal mammakropp, med strekkmerker som har ført til at jeg har blitt litt usikker på meg selv. Men dette har jeg selvsagt snakket med han om, og han er fullt klar over det. Han har også sagt at det ikke er viktig for han, og at han elsker meg for det. Anonymkode: 4fe74...318
_BuseMannen_ Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Begynn å kommenter kroppen hans. 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Hva slags kommentarer er det snakk om? Anonymkode: a6de9...2c9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags kommentarer er det snakk om? Anonymkode: a6de9...2c9 Det er ofte sammenligninger. At jeg ser ut som ditt og datt. Anonymkode: 4fe74...318
bortebra Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Menn som slår sånne spøker er oftest usikre på seg selv... Han jeg datet før jeg møtte kjæresten var sånn. Kom med spøker om både utseende og personlighet, og en gang ble det bare en overdose for min del, så jeg klikka. Han slo ikke flere spøker etter det, og innrømte også at det handla om erting, for å føle seg mindre usikker. 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Han "elsker" deg? Hvor lenge hadde dere datet, sa du? Bare kvitt deg med ham. Usikkerheten hans kommer til å vise seg på andre måter. Blir som å skvise noe inn et sted, da skvises som regel noe annet ut et annet sted. Æsj, så møkk lei jeg er mannfolk som påberoper seg retten til å holde på sånn, og gjemmer seg bak "hallo, det var bare tull, så sensitiv du er da" Anonymkode: 6818e...8e4 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ofte sammenligninger. At jeg ser ut som ditt og datt. Anonymkode: 4fe74...318 Ikke ok. En måte å psykisk knekke selvbildet ditt for å få makt over deg Anonymkode: 1da09...8af 9
B.Wooster Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 Typisk passiv-aggressiv adferd. Manipulerer selvbildet ditt, og dette er bare begynnelsen. 12
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 Sammenligninger i din disfavør da? Om det ikke er en tydelig spøk, så si fra til han, at du tror han forsøker å trykke deg ned, og at du ikke vil omgås noen som holder på slik. Anonymkode: b1220...d10 1
blomstre Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 Elsker deg "for det"? Altså, han sier at han elsker deg på tross av kroppen din? Altså... nei. Bare nei. Hvis jeg legger godviljen til så kan det være han bare er en litt enkel sjel. Grinebiteren i meg sier at det han driver med er manipulering, nedbrytende og slemt. Det er en måte å trykke deg ned og få deg til å tenke at du er heldig og bør være takknemlig, for han - fantastiske, guddommelige mannen, helt sikkert - elsker deg til tross for dine "feil". Har ikke så mye godvilje i dag likevel. Du må enten sette han så ettertrykkelig på plass og fortelle han hva du synes om den ynkelige måten å tråkke på deg at han aldri noensinne tenker noe annet enn at HAN er heldig som til tross for å være korka dum og enkel har funnet noen. Eller bare gå. Det er ikke alle det er håp for. 9
Cbunke90z Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 (endret) . Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. januar 2018 #12 Skrevet 1. januar 2018 Ja komplimenter for kroppen ja, men ikke negativ kritikk!! Hva sier han ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå