Gå til innhold

Hvorfor forelsker noen mer kresen en andre? Har naturen eller "gud"(om han finnes) valgt ut potensielle kjærester til oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på dette med forelskelse.

- Noen mener motparten har gener som er svake hos deg selv, og da kan fylle opp det tomrommet. 

- Noen mener det har med situasjonen du er i når du møter personen. Så du kunne forelsket deg i hvem som helst, bare du var i riktig stemning?

- du værer gode gener. At forelskelse kommer i bunn og grunn av at det er en potensiell far for dine barn.

- kroppslukt

- noen ganger kan den komme etter flere års bekjentskap/vennskap. Hva er det da du plutselig ser i personen?

eller er det enkelt og greit utvalgte partnere for oss? Har foreløpig hatt 2 i livet mitt av alle menn jeg har hatt i livet. Reiser mye i tillegg lg treffer folk i utlandet. Ene var norsk, andre utlending. Hvorfor aluratt DE? Når det er flust av menn som er tilgjengelige rundt meg hele tiden?

motsatt av meg er tidligere klassevenninner osv. For de er det tydeligvis plukket mange partnere. 

Anonymkode: 3d80f...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor forelsker seg noen mer enn andre, skulle det stå. Noen som vet litt om dette?

Anonymkode: 3d80f...de8

Gjest NotNaomi
Skrevet

Tror generellt åpne mennesker forelsker seg oftere . Livsnytere og ja..gladere menneser som tør ta sjanser lettere enn andre . Sånn opplever jeg de som forelsker seg ofte.

Og de over-romanyiske som er mer forelsket i forelskelsen enn personen.

Selv tenker jeg at stemning har en del å si for meg . 

Skrevet

kjemi er alt, måten dere møter hverandre og kommer i prat, kanskje dere ikke  har sett hverandre på fem år, og plutselig står han der og dere kommer i prat, og dere har mye å prate om, og dere merker savnet etter den relasjonen dere hadde før, gjør at dere blir tiltrukket av hverandre, og tilfeldigvis er dere begge single der og da, men samtidig handler det om savn når du merker at du har savnet noe over tid, plutselig står han der og fyller ditt savn med gode ord, måten han ser på deg, og da er det klart det er replikkene dere som avgjør hvor tett innpå dere kommer første gangen dere prater. 

Anonymkode: 6a2ee...427

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...