AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Jeg tror alle som er en introvert person kan klare å settesef inn i hvor forferdelg denne uken har vert! Hver dag/kveld siden den 22 desember har jeg ver ute på noe. Hver dag! Jeg har jobbet natt hele romjulen, det har vert familiselskap, ut å handle... og jeg har ikke siden 22 desember hatt noe mer enn kanskje 1 time sammenhengende hatt mulihet til å sette meg ned i sofaen og gjøre ingenting. Jeg er helt ødelagt! Utmattet! Pga. symdom og nyttårsfeiring på jobb "måtte" (kunnejo i teorien sagt nei, men du gjør jo en innsats når ingen andre kan), jeg måtte gå fra nattevakt til dagvakt. Gikk av 06.00 fredag morning og var tilbake på jobb 06.00 lørdag morning, "klar" til et 12 timers skift. Haddevert våken i 22 timer sa jeg la meg lørdag kveld (og enn etter dette ligger jeg nå våken midt på natta ikke lett å snu døgnet sån ute videre) Men jeg er helt utmatta. Hadde ingen store planer til nyttår, men nå ser jeg frem til å tilbringe kvelden i ro og fred sammen med kattene. På vei hjem 18.00 lørdag kveld fikk jeg jo spørsmålet av dem som kom på natt "hvor skal du feire i morgen da?" Jeg svarte med å si at jeg skal være hjemme "ja med hvem da?" Var en selfølge at jeg måtte ha noen å feiremed såklart. Litt rødmende (da det virkelig er tabu og være alene) "nei skal være alene med katten". "Hva!? Alene!? Du kan jo ikke det..?!!" Slike spm. og uttalelser er grunne til at jeg synes nyttårsaften er den absolutt verste dagen i hele året. Det ligger et litt for stort press på at du må ut å finne på noe eller ha folk som kommer på besøk! Nei i år skal jeg storkose meg med kattene, lage noe godmat og rett og slett slappe av før deter tilbake på jobb mandag (ja noen må faktisk og jobbe). På menyen blir det kyllingfilet fylt med mozzarella og hvitløkssmør, surret i bacon. Servert med bearnaissaus og fløtegratinerte poteter. Sjokolademousse til dessert. Skal virkelig storkose meg! Alene på nyttårssaften Anonymkode: 34e45...f57 22
Hurrahei Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 (endret) Så deilig! Kos deg! Kunne nesten ønske at jeg fikk være sammen med deg.... 😿 Endret 31. desember 2017 av Hurrahei 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Hva er poenget med innlegget ditt? Er du veldig ung? Anonymkode: a4302...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med innlegget ditt? Er du veldig ung? Anonymkode: a4302...b5f Nope, ikke noe spesielt ung, 26 år. Poenget, må en ha noe spesielt poeng for å poste noe som helst...? Poenget mitt... For å dele min nyttårsfeiring. For å si at det finnes noen som ønsker å tilbringe kvelden alene. For å få ut litt frustrssjon over all tabuen som jeg opplever når jeg sier at jeg ønsker å tilbringe kvelden alene i ro og fred, isteden for å reise ut og feste eller noe take your pick Anonymkode: 34e45...f57 14
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 21 minutter siden, Hurrahei skrev: Så deilig! Kos deg! Kunne nesten ønske at jeg fikk være sammen med deg.... 😿 Enn om jeg alltid er åpen og inkluderende. Har desidert brukt opp mitt sosial-energi-meter for i år, helt utslitt og trenger å lade opp til neste år Anonymkode: 34e45...f57 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med innlegget ditt? Er du veldig ung? Anonymkode: a4302...b5f Når det kan rulle innlegg her inne av typen « Fortell noe skikkelig uinteressant «, med tusenvis av svar, så har vi plass til dette også! Anonymkode: f713b...a36 8
veit ikke Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 Jeg håper du får en ordentlig hyggelig nyttårsaften alene med kattene dine der du koser deg masse akkurat sånn som du har lyst til! 2
BerntHulken Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 (endret) På 31.12.2017 den 3.22, AnonymBruker skrev: . Endret 23. april 2018 av æøå* 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 Kos deg 😺 Anonymkode: 91a6c...054 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #11 Skrevet 31. desember 2017 Må man ha en unnskyldning for å tilbringe nyttårsaften alene? Skal riktignok ikke det i år, men for et par år siden tilbrakte jeg romjulen alene på Lanzaroten. Nyttårsaften feiret jeg med en god bok. Alle må få velge det som føles rett for en selv. Anonymkode: 026c1...9db 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man ha en unnskyldning for å tilbringe nyttårsaften alene? Skal riktignok ikke det i år, men for et par år siden tilbrakte jeg romjulen alene på Lanzaroten. Nyttårsaften feiret jeg med en god bok. Alle må få velge det som føles rett for en selv. Anonymkode: 026c1...9db De fleste reagerer med vanntro "det går jo ikke ann å feire nyttår alene!!". Så må tydeligsvis ha en unnskyldning, ja. Nesten som jeg funderte på å oppdikte en historie bare for å virke "normal". Anonymkode: 34e45...f57
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror alle som er en introvert person kan klare å settesef inn i hvor forferdelg denne uken har vert! Hver dag/kveld siden den 22 desember har jeg ver ute på noe. Hver dag! Jeg har jobbet natt hele romjulen, det har vert familiselskap, ut å handle... og jeg har ikke siden 22 desember hatt noe mer enn kanskje 1 time sammenhengende hatt mulihet til å sette meg ned i sofaen og gjøre ingenting. Jeg er helt ødelagt! Utmattet! Pga. symdom og nyttårsfeiring på jobb "måtte" (kunnejo i teorien sagt nei, men du gjør jo en innsats når ingen andre kan), jeg måtte gå fra nattevakt til dagvakt. Gikk av 06.00 fredag morning og var tilbake på jobb 06.00 lørdag morning, "klar" til et 12 timers skift. Haddevert våken i 22 timer sa jeg la meg lørdag kveld (og enn etter dette ligger jeg nå våken midt på natta ikke lett å snu døgnet sån ute videre) Men jeg er helt utmatta. Hadde ingen store planer til nyttår, men nå ser jeg frem til å tilbringe kvelden i ro og fred sammen med kattene. På vei hjem 18.00 lørdag kveld fikk jeg jo spørsmålet av dem som kom på natt "hvor skal du feire i morgen da?" Jeg svarte med å si at jeg skal være hjemme "ja med hvem da?" Var en selfølge at jeg måtte ha noen å feiremed såklart. Litt rødmende (da det virkelig er tabu og være alene) "nei skal være alene med katten". "Hva!? Alene!? Du kan jo ikke det..?!!" Slike spm. og uttalelser er grunne til at jeg synes nyttårsaften er den absolutt verste dagen i hele året. Det ligger et litt for stort press på at du må ut å finne på noe eller ha folk som kommer på besøk! Nei i år skal jeg storkose meg med kattene, lage noe godmat og rett og slett slappe av før deter tilbake på jobb mandag (ja noen må faktisk og jobbe). På menyen blir det kyllingfilet fylt med mozzarella og hvitløkssmør, surret i bacon. Servert med bearnaissaus og fløtegratinerte poteter. Sjokolademousse til dessert. Skal virkelig storkose meg! Alene på nyttårssaften Anonymkode: 34e45...f57 👍🏻👍🏻👍🏻🙂🙂🙂🔆🔆🔆☀️☀️Supert! Ps! «Venner»/bekjente du traff på høres skikkelig enkle og fjerne ut...😧🐽🐽😆😂😂😂😅😅 Stå på, TS! 👍🏻👍🏻 Anonymkode: ff502...44f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #14 Skrevet 31. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Må man ha en unnskyldning for å tilbringe nyttårsaften alene? Skal riktignok ikke det i år, men for et par år siden tilbrakte jeg romjulen alene på Lanzaroten. Nyttårsaften feiret jeg med en god bok. Alle må få velge det som føles rett for en selv. Anonymkode: 026c1...9db Ja, i Norge må alle ha dekk-historier for julaften, nyttårsaften, 17.mai og egen fødselsdag 😂😂😂😂😂😂😂😂😙😙😙😙😙😅😅😅😅😅😅🐽🐽🐽🐽🎂🎂🎂🐽🐽🐽🐽🎂🎂🎂🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: ff502...44f 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #15 Skrevet 31. desember 2017 Jeg er også alene! Jeg kan ikke gå fra hunden når det smeller, og er sliten etter en veldig hektisk jul. Koser meg hjemme med god mat og musikk. Anonymkode: 3436c...8cc 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #16 Skrevet 31. desember 2017 Er alene sammen med kattene mine jeg også! Har en ny katt i familien så jeg sa jeg kunne passe han. Skulle jo være hjemme med min uansett. Syntes det er helt greit jeg. Hater raketter og har heller ikke noe stor vennekrets. Da hadde det i så fall blitt med en haug ukjente so jeg i utgangspunktet ikke er så begeistret for å være sammen med når det i tillegg er alkohol på en fest som i dag. Så nå ser jeg på Hjemme Alene 3. 4 og 5 kommer etterpå. og skal snart steke med en pizza og drikke red bull :D :D Anonymkode: 4d014...9d6
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2017 #17 Skrevet 31. desember 2017 (endret) Jeg har ikke en gang en hund å måtte passe og jeg er alene med største selvfølgelighet, for det stresset der ute med mange folk og "selskapelighet" er ikke noe jeg vil bruke siste kvelden av året mitt på. Jeg vil finne roen og tenke igjennom alt som var og det som kommer - helt alene og det er ikke det minste trist. Det er en menneskerett å få gjøre som man vil og ikke skader noen ved å ta positivt hensyn til seg selv. Full støtte til ts fra meg. ...og godt nyttår. Endret 31. desember 2017 av Hoppetaujenta 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #18 Skrevet 31. desember 2017 Jeg har nok også noen ganger kjent på "presset" fra omverdenen når det gjelder dager som julaften og nyttårsaften. Jeg har både familie og venner jeg kan være sammen med, men velger innimellom å være alene. I år feiret jeg jul med halve slekta, så i kveld skal jeg kose meg helt alene Maten står i ovnen, og skal inntas i sofaen mens jeg ser på filmen "Hjem, kjære hjem" Godt nyttår folkens Anonymkode: b3025...87a 3
emilie123 Skrevet 31. desember 2017 #19 Skrevet 31. desember 2017 Ts, du har min fulle forståelse. Kos deg ikveld du 1
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2017 #20 Skrevet 31. desember 2017 Jeg er også alene i år igjen. Har laget meg god mat og fylt rødvin i glasset. Når folk spør sier jeg at jeg skal kose meg alene - og tillater ikke utbrodering. Vi har alle forskjellige behov her i verden - og vi introverter må av og til mure oss inne. Skål! Godt nyttår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå