AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Jeg har datet en mann i 4 måneder, likte han veldig godt i starten da han virket veldig seriøs og behandlet meg bra. I de siste datene har jeg sett mer av en side av han som gjør meg utilpass. Han virker til å være veldig sint på menneskene rundt han, spesielt familie. Han prater også veldig nedlatende om andre mennesker. Og har et generelt mørkt og negativt syn på ting. Han har nevnt psykiske problemer tidligere, så jeg vet ikke om det har noe med atferden hans å gjøre. Selv om jeg likte han hele veien så må jeg si at dette sinnet og negativiteten hans har satt ett støkk i meg. Enten tåler jeg lite eller så ønsker jeg ikke å være i forhold med en som har så pessimistisk holdning til omverdenen. Hva ville dere gjort? Fokusere på det positive eller avslutte relasjonen? Anonymkode: 0fcb7...703 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Avslutt relasjonen. Jeg er slik som du beskriver ham og jeg skal love deg at det blir ikke bedre. Anonymkode: 93638...4c1 6
Jentadi Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Kan du leve med en mann som har en sånn side? Bare du kan svare på det spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, Jentadi skrev: Kan du leve med en mann som har en sånn side? Bare du kan svare på det spørsmålet. Og vil du ts la barn vokse opp med en slik far? Anonymkode: 93638...4c1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Høres ut som at det ikke er så lutt å fortsette Anonymkode: 2a619...633 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Er dette noe han har vist deg ansikt til ansikt? Anonymkode: 01431...1fe
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Avslutt relasjonen. Jeg er slik som du beskriver ham og jeg skal love deg at det blir ikke bedre. Anonymkode: 93638...4c1 Er det noe måte du kan bli bedre på i det hele tatt? Om en du er glad i hjelper deg, noe proff hjelp kanskje? Anonymkode: 0fcb7...703
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette noe han har vist deg ansikt til ansikt? Anonymkode: 01431...1fe Ja, når bare vi to har vært sammen. Anonymkode: 0fcb7...703
Almond Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 Dette er jo «typiske» ting som gjerne dukker opp et godt stykke ut i forhold, og som gjerne er grunnen til at en part ikke gidder mer. «H*n er så negativ til alt og alle, jeg orker ikke være i et sånt forhold» hvis du allerede under dating reagerer på en sånn holdning og væremåte så kan du ikke skuffe det under et teppe og tenke «men han har jo andre gode kvaliteter». Om dere blir et par og det blir slutt om 3 år så er jeg 85% sikker på at det er grunnen til at det blir slutt...
Serafin Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en mann i 4 måneder, likte han veldig godt i starten da han virket veldig seriøs og behandlet meg bra. I de siste datene har jeg sett mer av en side av han som gjør meg utilpass. Han virker til å være veldig sint på menneskene rundt han, spesielt familie. Han prater også veldig nedlatende om andre mennesker. Og har et generelt mørkt og negativt syn på ting. Han har nevnt psykiske problemer tidligere, så jeg vet ikke om det har noe med atferden hans å gjøre. Selv om jeg likte han hele veien så må jeg si at dette sinnet og negativiteten hans har satt ett støkk i meg. Enten tåler jeg lite eller så ønsker jeg ikke å være i forhold med en som har så pessimistisk holdning til omverdenen. Hva ville dere gjort? Fokusere på det positive eller avslutte relasjonen? Anonymkode: 0fcb7...703 Du burde avslutte. Det finnes menn med bedre kvaliteter enn han du holder på nå. Du fortjener bedre. Endret 1. januar 2018 av Serafin Språkfeil
Kamikatze Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 Er han negativ til hele familien, blir han det til deg også, når dere blir familie...
Lutetium 71 Skrevet 1. januar 2018 #12 Skrevet 1. januar 2018 Ikke omgi deg med negative mennesker var det noen som sa. Tipper det gjelder forhold også.
Skorstein Skrevet 1. januar 2018 #13 Skrevet 1. januar 2018 det må du vurdere, alle har sine feil og personligheter som ikke passer sammen alltid. Men har han problemer må han ta ansvar og ikke legge skylden på andre. Det er viktig at han jobber med det og drar til legen og gjør noe med det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #14 Skrevet 1. januar 2018 On 12/31/2017 at 1:37 AM, AnonymBruker said: Jeg har datet en mann i 4 måneder, likte han veldig godt i starten da han virket veldig seriøs og behandlet meg bra. I de siste datene har jeg sett mer av en side av han som gjør meg utilpass. Han virker til å være veldig sint på menneskene rundt han, spesielt familie. Han prater også veldig nedlatende om andre mennesker. Og har et generelt mørkt og negativt syn på ting. Han har nevnt psykiske problemer tidligere, så jeg vet ikke om det har noe med atferden hans å gjøre. Selv om jeg likte han hele veien så må jeg si at dette sinnet og negativiteten hans har satt ett støkk i meg. Enten tåler jeg lite eller så ønsker jeg ikke å være i forhold med en som har så pessimistisk holdning til omverdenen. Hva ville dere gjort? Fokusere på det positive eller avslutte relasjonen? Anonymkode: 0fcb7...703 Du tror at alle i verden er som i Kardemomme by? Anonymkode: 5ea98...da5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå