Gjest LoisLane Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Se her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=265423 Noen som blir med og vedde en femmer på at MM er gravid? Så henne på TV-skjermen og reagerte på jakka hennes - egnet til å skjuel en liten mage. Og nei, jeg har ikke noe bedre å bruke tiden min på enn å grunne på dette....
Karianne Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Stod det ikke noe sånt på framsia av se og hør, eller her og nå denne uka, mon tro?
liv Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Det sto vel at marius skal få en bror.. Men han har jo en far også da så da er det vel på den siden. Om MM er gravid er vet jeg jo ikke.. men det er mye magesjau og annet som går om dagen da..
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Hun så jo ut som hun var en 4- 5 måneder på vei i den toppen, da. MEN ville hun virkelig reist rundt i Afrika, kanskje til Malariaområder og greier også, hvis hun var gravid? Setter en femmer på "nei", og har heller ikke mer fornuftige ting å grunne på
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Ser litt gravid ut i den jakka og med hennes velkjente lute holdning, men hadde hun vært så gravid at det syntes hadde vi nok allerede fått vite det.
Smila Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Ja, jeg tror absolutt hun er gravid.... Offentlig bekreftelse kommer i løpet av to uker...
Gjest manic Skrevet 4. februar 2005 #8 Skrevet 4. februar 2005 Smila: det mangler en f i signaturen din *vil bare hjelpe*
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 Smila: det mangler en f i signaturen din *vil bare hjelpe* Og en i.
Gjest Xavia Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 Se her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=265423 Noen som blir med og vedde en femmer på at MM er gravid? Så henne på TV-skjermen og reagerte på jakka hennes - egnet til å skjuel en liten mage. Den jakka som MM har på seg skjuler da ingengting! Er det noe den gjør, så er det da å fremheve!
jasså Skrevet 4. februar 2005 #12 Skrevet 4. februar 2005 Håper nå for all del at hun ikke er det!!! Og det er faren til Marius som skal ha barn sammen med datteren til teppe-kongen.. Så det er da fjernt av se og hør å bruke bilde av marius og mm på forsiden...
Snuppelure Skrevet 4. februar 2005 #13 Skrevet 4. februar 2005 Litt rart om hun skulle være gravid å ta den turen til Afrika som hun gjorde... tipper hun blir gravid snart, men ikke at hun er det nå. Men var hun ikke syk under nobelkonserten også?
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #14 Skrevet 4. februar 2005 Jeg trenger litt spenning i hverdagen nå,så jeg satser en femmer på at hun er det
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #15 Skrevet 5. februar 2005 Tja, jeg tror faktisk at hun er gravid, for hun har jo sagt at hun vil ha minst 5 barn- og skal hun ha det bør hun henge i for hun er jo 32 år alt! Hun og Märtha vil nok kjøre på med baby-boom rekord i Norge ever, slik at de skal bli mange i kongefamilien. Det kan redde monarkiet det å få barn. I tillegg vil dette bety en baby-boom for Norge: mange kvinner vil følge trenden med mange barn og følgelig vil verdiskapningen i Norge øke. Mette-MArit har m.a.o. tenkt langsiktig, kan man si.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #16 Skrevet 5. februar 2005 Siden kongehuset annonserer graviditeter rundt uke 12 så er det lite sannsynlig at det er gravidmage MM har nå. Hun har en egen evne til å velge klær som hun ser gravid ut i.
VesleBråka Skrevet 7. februar 2005 #17 Skrevet 7. februar 2005 Hun har kanskje ikke kvittet seg med hengemagen etter sistemann enda? Det tar jo gjerne litt tid for slikt. Greit det. Bedre enn hun letizia i spania ivertfall.. hun ser jo helt skummel ut for tiden, knokkeldyr..
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #18 Skrevet 12. februar 2005 Ja, det er jammen ikke pent se på Letizia av Spania for tiden, hun er blitt megatynn! Da er det bedre med litt kjøtt på bena, som Mette-Marit har
*Kaisa* Skrevet 17. februar 2005 #19 Skrevet 17. februar 2005 Den jakka som MM har på seg skjuler da ingengting! Er det noe den gjør, så er det da å fremheve! Nettopp
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #20 Skrevet 17. februar 2005 Selv om hun har en kraftig benbygnign og ikek er liten og nett, så er det vel litt drøyt å beskylde henne for å være gravid? Ganske mange kvinner har faktisk litt mage uansett gravid eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå