AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Skal ta påbygg neste år og ble mildt sagt overrasket da jeg leste på lånekassen sine sider at man mister ungdomsretten etter fylt 25 år - som selvfølgelig jeg blir neste år... Betyr det at det er stor sjanse for at jeg kan få avslag? Anonymkode: bb3c8...abf
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Jeg er 33 og jeg har fått lån og stipend gjennom Lånekassen. Tror det skal gå bra, så fremt ikke det er andre kriterier som spiller inn. Anonymkode: 036c4...193
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 33 og jeg har fått lån og stipend gjennom Lånekassen. Tror det skal gå bra, så fremt ikke det er andre kriterier som spiller inn. Anonymkode: 036c4...193 Men hadde du allerede studiekompetanse når du søkte? For det var dette det var "aldersgrense" på ifølge lånekassen.. Ts Anonymkode: bb3c8...abf
altflyter Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Ungdomsretten handler jo om andre ting enn lån. Handler ikke den om at du ikke lenger har rett til å gå på ordinær VGS? Har vel lite med lånekassen å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 14 minutter siden, altflyter said: Ungdomsretten handler jo om andre ting enn lån. Handler ikke den om at du ikke lenger har rett til å gå på ordinær VGS? Har vel lite med lånekassen å gjøre. "Elever som er 24 år eller yngre og søker om støtte til påbygging til generell studiekompetanse 23-timerskurset, har rett til støtte etter andre del i Lånekassens forskrifter." - lånekassen sine sider. Ts Anonymkode: bb3c8...abf
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 54 minutter siden, Gjøksuppe said: Det har jeg missa, tusen takk!! Anonymkode: bb3c8...abf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå