Gå til innhold

bryster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du sett bryster til med studenter når du studerte? hvilken anledning var det? og hvor store var dem?

Anonymkode: bb969...305

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

Anonymkode: 2d83b...07c

Skrevet

Jeg har sett massevis av bryster hele livet, og kommer til å se mange fler, hver gang jeg setter mine bein i en garderobe. ;)

Skrevet

Bare de jeg hadde noe på gang med/pulte med, driver ikke med seksuell trakassering av studenter ved å stirre på brystene dems når de bare er der for å studere stakkars

Anonymkode: cea81...8ad

Skrevet

Hæ?

I hvilken setting er det naturlig at det skjer med medstudenter? Og hvorfor i all verden spør du? 

Skrevet
4 minutter siden, BiancaH96 skrev:

Jeg har sett massevis av bryster hele livet, og kommer til å se mange fler, hver gang jeg setter mine bein i en garderobe. ;)

klart det er bra særstilling å være i.

TS

Skrevet
1 minutt siden, bortebra skrev:

Hæ?

I hvilken setting er det naturlig at det skjer med medstudenter? Og hvorfor i all verden spør du? 

ja, det er mange muligheter, både etter skole og i fritid siden man utvikler relasjoner med mennesker selv om man kanskje ser hverandre kun ett år.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, det er mange muligheter, både etter skole og i fritid siden man utvikler relasjoner med mennesker selv om man kanskje ser hverandre kun ett år.

Men hvorfor vil du vite hvor store bryster medstudentene til vilkårlige, anonyme mennesker er? Det er fullstendig meningsløst. Det er bare å lese statistikk i stedet. Eventuelt ta trikken til Blindern og kikke seg omkring. 

Skrevet
10 minutter siden, bortebra skrev:

Men hvorfor vil du vite hvor store bryster medstudentene til vilkårlige, anonyme mennesker er? Det er fullstendig meningsløst. Det er bare å lese statistikk i stedet. Eventuelt ta trikken til Blindern og kikke seg omkring. 

her handler det om å høre andres historier, fordi historier er alltid ettertraktet å få høre, det gir en samklang hvordan mennesker tenker og handler i nåtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...