Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #22 Skrevet 5. februar 2005 Åssen då, meiner du? Er det nokon av desse korsetta som er vatterte eller slik push-up-liknande? (for eg treng litt støtte... )
Gjest Texemor Skrevet 5. februar 2005 #23 Skrevet 5. februar 2005 Mitt korsett har snøring bak og hekter foran, slik at du kan "innstille" det en gang, og siden ta det av og på kjempeenkelt og da kan du få så mye eller lite støtte du vil.....
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #24 Skrevet 6. februar 2005 Et korsett skal ha skikkelige, stive, harde spiler, hvis ikke er det per definisjon ikke et korsett.
søndagsengel? Skrevet 6. februar 2005 #25 Skrevet 6. februar 2005 Noen som vet om butikker på Østlandet som har bra utvalg av korsetter?
Arwen Skrevet 6. februar 2005 #26 Skrevet 6. februar 2005 Et korsett skal ha skikkelige, stive, harde spiler, hvis ikke er det per definisjon ikke et korsett. Hva heter det hvis det ikke har det egentlig? Mitt har bare sånne "pingle" spiler og holder vel ingenting inne. Lurer på hva det heter da :klø:
søndagsengel? Skrevet 6. februar 2005 #27 Skrevet 6. februar 2005 Hva heter det hvis det ikke har det egentlig? Mitt har bare sånne "pingle" spiler og holder vel ingenting inne. Lurer på hva det heter da :klø: Torsoe eller torsoelett? Vet ikke hvordan det skrives, men tror det heter det.
Murf Skrevet 6. februar 2005 #28 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjøpte et sånt torsolett , dvs med myke spiler, til å ha under kjolen. Kjolen selv hadde god støtte, så jeg kunne enten ha torsolett eller stroppeløs bh under, men siden jeg hater stroppeløs bh, så ble det torsolett. (Stroppeløs bh går jeg og heiser opp hele dagen, fodi jeg føler at det detter ned, selv om det sitter som det skal. Ikke så stilig å se bruden heise på puppene hele dagen ) God støtte, og har brukt det mange ganger allerede! Fint å bruke til fest de gangene jeg har kjoler med tynne stropper der jeg ikke synes det er såå stilig at bhstroppene synes. Murf
Annie78 Skrevet 6. februar 2005 #29 Skrevet 6. februar 2005 Mente og at slike med myke spiler ikke egentlig er korsett....Hvor har du kjøpt ditt da, Murf? Hva heter det?
Murf Skrevet 6. februar 2005 #30 Skrevet 6. februar 2005 Kjøpte mitt på Arabella ved Egertorget i Oslo. Kjempeservice! Fikk god hjelp til å fine et som passet til akkurat min kropp, de forskjellige merkene varierte nemlig litt i størrelse. Mitt var av et merke som het Selmark. (Finner ikke bilde på nettet) Litt mønster i stoffet, ellers helt glatt og lekkert. Er ikke så glad i blonder og sløyfer, så det passet meg perfekt. Murf
Annie78 Skrevet 6. februar 2005 #31 Skrevet 6. februar 2005 Hmm... Tror det blir noen turer i undertøysbutikker, ja.... Brudesalongen hadde bare to å velge mellom, og ingen av dem var fine..... :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå