Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Kor har de kjøpt korsett henne? Eg ynskjer eit korsett som er godt og støttande, samtidig som det kan ha litt pushup-effekt (er str. 75 B/C).
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har bestilt dette her: Korsett Men jeg har ikke fått det enda. Det er andre her inne som har anbefalt meg det. Strømpebåndholderne er vistnok avtagbare. Gleder meg masse til å få det!
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Det var LEKKERT! (men eg har ikkje så store pupper då....) Korleis blir det med toll og slikt når du bestiller for over 200,-? Nokon om veit om butikkar i Bergen som har gode korsett?
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Det var LEKKERT! (men eg har ikkje så store pupper då....) Korleis blir det med toll og slikt når du bestiller for over 200,-? Nokon om veit om butikkar i Bergen som har gode korsett? Har ikke summen klar enda, da jeg ikke har mottatt tollkravet. Jeg er C-cup. Skal gi deg tilbakemelding når jeg har prøvd det (se etter i dagboken min om en drøy uke, så har jeg sikkert skrevet det der) - mulig jeg glemmer å skrive her :oops:
IdaC Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Det var skikkelig fint. Si ifra om det er like fint i virkeligheten. Fikk lyst å bestille den jeg osgå. Men jeg skjønte ikke helt det med størrelser. Jeg bruker 75c, hvilken størrelse må jeg ha da?
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Jeg syns ikke det korsettet er spesielt støttende, og det sitter ikke spesielt godt over puppene. Jeg er D-cup.
Bokalven Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Ta kontakt med meg på MSN, veslo, så kan jeg kanskje hjelpe deg.
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #8 Skrevet 4. februar 2005 Ville heller kjøpt korsett fra Vollers enn Shirley of Hollywood. MYE bedre kvalitet.
Bokalven Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 Ville heller kjøpt korsett fra Vollers enn Shirley of Hollywood. MYE bedre kvalitet.
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #10 Skrevet 4. februar 2005 Jeg har bestilt dette her: Korsett Jeg har dette korsettet, to stykker faktisk og er veldig fornøyd Jeg bestilte fra Henry and June, det to omlag to uker og er alldeles nydelig. Jeg bestilte meg str 36 og jeg er vanligvis 80 D. Om man er mindre enn 80 bør man bestille str 34. Mitt kan strammes noen cm, og jeg kan gå opp femten kilo og fremdeles bruke det
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 Jeg har bestilt dette her: Korsett Jeg kjøpte dette korsettet. Jeg var ikke fornøyd - ble ikke nok støtte ( til 75D ). Har returnert det.
Arwen Skrevet 4. februar 2005 #12 Skrevet 4. februar 2005 Jeg har victorias secret korsett, men det er ikke noe særlig støtte i det så kan nok ikke anbefale deg det desverre
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #13 Skrevet 5. februar 2005 hvordan er disse korsettene når man har små/middels bryster da? jeg er nå 85B, men de er litt slappe etter amming, så har problemer med og fylle opp de jeg har prøvd.
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #14 Skrevet 5. februar 2005 hvordan er disse korsettene når man har små/middels bryster da? jeg er nå 85B, men de er litt slappe etter amming, så har problemer med og fylle opp de jeg har prøvd. Det fungerer kjempebra
Annie78 Skrevet 5. februar 2005 #15 Skrevet 5. februar 2005 Er det noen som har erfaring med disse korsettene under kjole med snørekorsett i utgangspunktet?
Arwen Skrevet 5. februar 2005 #16 Skrevet 5. februar 2005 Er det noen som har erfaring med disse korsettene under kjole med snørekorsett i utgangspunktet? Jeg har et veldig enkelt korsett, men med spiler og har det under min MS kjole, det går helt fint det
Gjest Brud2005 Skrevet 5. februar 2005 #17 Skrevet 5. februar 2005 Jeg skal ha korsett under min MS-kjole også..
Annie78 Skrevet 5. februar 2005 #18 Skrevet 5. februar 2005 Men er korsett alt med spiler? Prøvde noen i dag...synest ikke de er så fine, jeg.... Min forlover hadde et slikt under sin MS-kjole og mente det ble ubehagelig med så mange spiler når hun skulle sitte så lenge... :-? Men det skal jo holde puppene litt på plass da...og være fint når kjolen skal av....
Arwen Skrevet 5. februar 2005 #19 Skrevet 5. februar 2005 Tror alle har spiler, synes ikke det er ubehagelig i det hele tatt, men så er det jeg skal ha nesten bare til pynt da
Annie78 Skrevet 5. februar 2005 #20 Skrevet 5. februar 2005 Ja, det er jo til pynt jeg vil det skal være...korsettet i kjolen holder det meste på plass... De hadde ikke noe fin i brudesalongen, så det blir vel litt leting på undertøysbutikker... Har så rar kropp at jeg ikke tør kjøpe uten å ha prøvd... Har ditt korsett hekter eller snøring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå