AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Vi skal straks igang med Ivf & jeg har fått beskjed at jeg må ta ul den dagen jeg får mensen. Blir ikke dette veldig grisete? Blir helt stressa av det.. hvordan gjør jeg deg liksom? Anonymkode: 2f605...9e2
Rosmerta Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Hvis du har fått beskjed om at det skal skje den dagen du har mens, så er dette noe de helt sikkert er vant til. Jeg har hatt UL på dag 2 av mensen en gang, man føler seg ikke veldig kul, men det gikk greit, og gyn var helt profesjonell. Lykke til med IVF! Jeg skal i gang til våren, og venter i spenning så lenge.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 På innkallelse til ul i forbindelse med assistert befruktning, stod det skrevet at det ikke gjorde noenom man hadde mensen Så det er nok ganske vanlig.. undersøkelsen varer jo bare noen minutter Anonymkode: fed74...576
miore Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Null problem, og gynekologen er veldig, veldig vant til det. Jeg har til og med hatt UL midt under en SA, det skal jeg love deg var grisete - men griseriet var ikke akkurat hovedfokuset til noen av oss som var tilstede.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Man må ofte ta UL ved spontanabort eller komplikasjoner/blødninger i svangerskapet og det er veldig mye mer grisete enn det du klarer med mens. De er vant med alt dette så litt mensblod er sikkert litt som ferie. Anonymkode: 42dd9...4ae
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Tusen tusen takk for svar <3 ble roligere nå..er så mye nerver i spenn! Anonymkode: 2f605...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå