Gå til innhold

Tatovering hovner opp i spesifikke situasjoner?!

gjest91

Anbefalte innlegg

Har en tatovering i svart/grå på underarmen, og et par andre noen andre steder. Opplever at den på underarmen innimellom hovner opp, den blir rett og slett tredimensjonal - dette skjer bare med akkurat denne. Synes å merke at det som oftest skjer når jeg er stresset. Det kan vare i opptil noen timer, om ikke jeg smører på hydrokortison fort.

Har dere erfaringer med dette og forslag til hva det kan skyldes ?? Skjedde for første gang 1,5 år etter den var tatt! Fikk rimelig sjokk da, men ble verken dårlig eller noe annet. Siden har det gjentatt seg med jevne mellomrom. Studio har ingenting fornuftig til svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen streker på armen som plutselig hovner litt opp noen ganger. Forsvinner etterhvert da. Det rare er at det bare er på deler av tatoveringen og ikke hele. Den er vel to år nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjør det i kontakt med forskjellige såper på jobb. Pleier bare å skylde i kaldt vann før den blir normal igjen.

Anonymkode: 0cba7...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjer med meg av og til. Det skjer f.eks om jeg har et myggstikk eller kuldeutslett som klør i nærheten. Er bare noen steder den "hovner" opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tattovering i grå og svart på skulderbladet - og den klør noe sinnsykt når jeg er stresset 😱 veldig merkelig, men har hørt at det skjer mange. Den er tatt profesjonelt, er ikke rød eller på andre måter irritert, heller ikke smertefull - den bare klør når jeg stresser. Når jeg roer ned går det over :P 

så tatoveringer oppfører seg rart.... 

Anonymkode: 2a710...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...