Gå til innhold

Når menn i slutten av 40-åra flørter med jenter på 20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og man attpåtil er kolleger. Hva syns dere om det?

Jeg tenker spesielt på en kollega av meg. Egentlig veldig hyggelig, men det skinner veldig igjennom at han liker ungjentene. Og jeg blir ukomfortabel rundt han fordi han prøver så hardt å være litt kul, følelsesløs og macho. Jeg syns bare det er upassende for alderen, og at han er litt for barnslig.

Han er slett ikke noen gris mot jentene, eller gjør ting som er noe galt, egentlig. Men syns det er ille nok at han vier dem så mye oppmerksomhet. Skal alltid henge rundt dem, og det er alltid en fast han skal med hvis han trenger hjelp til noe.

Jeg er hverken sjalu, eller dame. Kanskje jeg misforstår hele greia, at han egentlig ser på dem som dattermateriale, skal ikke si det sikkert, da. For fyren er nemlig i et forhold med en dame på egen alder.

Men slik jeg tolker det er det flørting, og om det er det føler jeg det er ganske patetisk.

Anonymkode: ac842...cec

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker vel oppmerksomheten. Får han til å føle seg ung igjen.

Anonymkode: 4931f...505

• Liker 2
Skrevet

Voksne flørter med andre voksne.................Hva har verden kommet til ?

Anonymkode: 54f45...100

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og man attpåtil er kolleger. Hva syns dere om det?

Jeg tenker spesielt på en kollega av meg. Egentlig veldig hyggelig, men det skinner veldig igjennom at han liker ungjentene. Og jeg blir ukomfortabel rundt han fordi han prøver så hardt å være litt kul, følelsesløs og macho. Jeg syns bare det er upassende for alderen, og at han er litt for barnslig.

Han er slett ikke noen gris mot jentene, eller gjør ting som er noe galt, egentlig. Men syns det er ille nok at han vier dem så mye oppmerksomhet. Skal alltid henge rundt dem, og det er alltid en fast han skal med hvis han trenger hjelp til noe.

Jeg er hverken sjalu, eller dame. Kanskje jeg misforstår hele greia, at han egentlig ser på dem som dattermateriale, skal ikke si det sikkert, da. For fyren er nemlig i et forhold med en dame på egen alder.

Men slik jeg tolker det er det flørting, og om det er det føler jeg det er ganske patetisk.

ja, det er mye vi ikke vet hva som skjer bak våre rygger. Kan være dem allerede har hatt sex med hverandre, veldig lett å ha sex med hverandre når det gjelder jobb reiser.

Anonymkode: 8295c...a98

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ja, det er mye vi ikke vet hva som skjer bak våre rygger. Kan være dem allerede har hatt sex med hverandre, veldig lett å ha sex med hverandre når det gjelder jobb reiser.

Eller håper på at det skal bli sex.  Uansett så er det en dårlig holdning til en mann som allerede er i et forhold. 

Anonymkode: fe69e...cf2

• Liker 5
Skrevet

ja, selvsagt er det dårlig. Først må du spørre er denne mannen gift? hvis han er det så kan være trygg på at han ikke har noen hensikter med å involvere seg på det nivået. 

Men vi mennesker har mange tolkninger. 

Når jeg studerte så var det en mann på 28 år (som har samboer) som begynte å massere ei jente i klassen, og ei anna tok han å fiklet på ei jentes seler som hadde løsnet på buksen (dessuten har hun veldig store brøst) og ikke nok med det samme person spurte direkte om det var bedre å bytte ut samboeren sin med ei dame som er 42 år som gikk i klassen. 

Skrevet

Begynner selv å bli så gammel at jeg ser at menn som er 15-20 år eldre enn meg er nokså like som meg egentlig til tross for stor aldersforskjell. En blir eldre, men føler seg ofte ikke så mye eldre på innsiden. 

Anonymkode: b2b6c...2fe

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller håper på at det skal bli sex.  Uansett så er det en dårlig holdning til en mann som allerede er i et forhold. 

Anonymkode: fe69e...cf2

ja, helt klart det lager heller ingen god bedriftkultur om man lar det skli helt unna. Dermed mister man jo respekt. 

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Hva jeg synes om det? Helt normalt at en voksen mann flørter med unge voksne kvinner. Noen tenner på yngre. Sånn er det bare og det må alle godta. Hvem faen bryr seg om aldersforskjellen mellom to voksne? 

Skrevet
2 minutter siden, Axl Rose skrev:

Hva jeg synes om det? Helt normalt at en voksen mann flørter med unge voksne kvinner. Noen tenner på yngre. Sånn er det bare og det må alle godta. Hvem faen bryr seg om aldersforskjellen mellom to voksne? 

her er jeg helt enig. Noen skal lage sex og utroskap av alt mulig.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Axl Rose skrev:

Kunne ikke sagt det bedre selv :tommelopp:

Skrevet

Jepp, ser det selv i butikker her også, der «butikksjef» gjerne er mann i 40-årene, som menger seg med sine ansatte/«undersåtter» - stort sett jenter i sent tenårene/tidlig 20-årene, når butikken ikke har kunder :fnise:

Anonymkode: 8e899...963

• Liker 3
Skrevet

Upassende, og jeg syns du skal ta det opp med sjefen. Du trenger jo ikke melde på en seriøs og brutal måte, men nevne det for sjefen og si at du er usikker men fortelle om det du ser, sånn at sjefen kan være mer observant også. Dette er faktisk mild versjon av seksuell trakassering om jentene han henger over og flørter med også opplever det upassende. Kan tenke meg de syntes det er ubehagelig å håndtere selv, siden han ikke direkte gjør noe galt, men "bare" flørter og er overvennlig og de blir de nok letta om flere observerer det og er med på å rette opp og forhindre det. Prøv også å bryt inn selv og spør om han kan gjøre et eller annet/se på et eller annet for deg, for å redde ungjentene fra han. Og vær heller ikke redd for å si høyt "Einar, nå må du ikke bruke halve dagen på å flørte med ungjentene da" i en litt spøkefull tone, for å påpeke at han blir sett og at det ikke passer seg, uten å ha skarp og streng tone og lage dårlig stemning. Dette vil han nok tenke over , og slutte. Forhåpentligvis!

Anonymkode: d8bc6...ccf

• Liker 6
Skrevet
40 minutter siden, Axl Rose skrev:

Mest sannsynlig de unge jentene som ikke føler seg bekvemme.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de bryr seg ikke, det er jo bare morsomt. Det er enkelt for unge jenter å avvise eldre menn. Har vært der selv.

Skrevet

Hadde sagt ifra til sjefen/tillitskontakt. 

Sånt er uting og slettes ikke greit. Til fyren hadde jeg sagt "hadde dama de likt å vite at du flørter sånn med småbarn? :s " 

Anonymkode: b1c37...900

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de bryr seg ikke, det er jo bare morsomt. Det er enkelt for unge jenter å avvise eldre menn. Har vært der selv.

Jo, vi bryr oss. Det er ubehagelig, og ikke så lett å avvise kollegaer. 

Anonymkode: 2a881...f0c

• Liker 9
Gjest Axl Rose
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok av unge jenter som liker oppmerksomheten ;) 

Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, vi bryr oss. Det er ubehagelig, og ikke så lett å avvise kollegaer. 

Anonymkode: 2a881...f0c

Du bryr deg. Du snakker ikke for alle unge jenter.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er den godt voksne mannen, eller.......?

Anonymkode: 00b68...b91

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...