AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Jeg har laget en youtube-konto og lagt ut videoer for 4 år siden. Jeg vil gjerne slette disse nå. Problemet er at jeg ikke husker hvilken epost-adresse jeg brukte da, og om den evt er slettet. Jeg vet bare hva kontoen heter på YouTube. Jeg bruker idag kun to hotmail-kontoer, pluss en Google-konto, og ingen av disse tre er tilknyttet den Youtube-kontoen. Hva gjør jeg? Anonymkode: 8413c...159
Gruselgrafs Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Du kan jo poste link til youtubekontoen her, så kan kvinneguidens dommerpanel vurdere om det er grunn til å slette kontoen Trodde ikke man la ut på youtube videoer man kunne angre på i ettertid...
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Jeg hadde et lignende problem. Hadde egentlig gitt opp, før jeg tok i bruk en gammel bærbar som hadde epost og passord lagret i nettleseren. Fikk logget meg inn, byttet passord, fant ut hva slags emailadresse jeg hadde brukt (som også hadde passordet lagret i nettleseren) og fikk ordnet det til slutt. Er du heldig nok til å ha det lagret på en gammel PC eller telefon mon tro? Hvis ikke er det svært lite du kan gjøre egentlig. Kanskje kan du prøve å ta kontakt med Youtube og forklare situasjonen, og høre om det er noe som helst som de kan hjelpe deg med. Er vel verdt et forsøk, tenker jeg. Anonymkode: aae97...d3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå