AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Har drevet på med en fyr i høst. Ikke noe seriøs dating, men vi har rotet og ender opp i senga og flørtet mye på snap. Han har sagt han liker meg mye, men da har han hørt Full så tok det ikke så seriøst. Sist helg får jeg snap der han spør hva jeg driver med og slike ting. Snappet litt frem og tilbake.. Så møtte jeg kompisen hans (jeg var på tur med hunden, han pp vei hjem fra byen), vi slo følge et stykke og han la ut om denne fyren at han har sagt han liker meg, spør meg om jeg liker han (sa ja... Har aldri sagt dette til ham fordi jeg var redd han ikke var intr egentlig..). Han sa også at han er redd jeg ikke liker han... Så møter jeg ham ute på byen dagen etter, feå klem av ham som jeg alltid gjør, men snakket nesten ikke med meg hele kvelden. Kanskje fordi jeg hadde med venninna mi som jeg var med hele tiden? Vet ikke.. Han pleier alltid å være med meg hjem på nachspiel, enten med flere eller bare han og jeg..men han drog plutselig hjem.. Etterpå har jeg fått snap av ham som han sender til alle, jeg har svart på noen.. Men han svarer ikke meg på noen fra meg.. Blir helt sprø av denne fyren! Skulle ikke falle for noen etter brudd med eksen (ikke så kjapt iallfall), men nå har jeg falt fullstendig for en som tydeligvis ikke vil ha meg Eller vet ikke, signalene han sender nå er ikke så positive syns jeg (ene snappen var på fest hos kompiser og han hadde en ganske usjarmerende oppførsel for å si det mildt.. Hadde han vært intr hadde han vel ikke sendt noe sånt?) Har så mange teorier og tanker at jeg blir helt gal? Har han fått litt nikk fordi kompisen kanskje har sagt jeg liker han? Har han mistet interessen omtrent over natten? Funnet en annen? Er han sur fordi jeg ikke er så flink å sende personlige snapper til han? (Han virket så glad i høst en gang jeg motet meg opp til å gjøre det) Hva tenker dere?? Skal jeg gi opp?? Får ikke sove om natta, er i dårlig humør på dagen, tenker på han hele tiden!! Anonymkode: f4ea9...42b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Han har hatt perioder i høst der han har koblet litt ut. Lenge mellom snappene feks, men keg vet han har drevet på med ganske mange prosjekter i høst. Så plutselig er han tilbake. Jeg håper jo det er sånn nå også, men jeg blir GAL!! Anonymkode: f4ea9...42b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Trekk deg tilbake og se om han tar kontakt. Hvis ikke, glem han Anonymkode: 7b954...320 2
DonaldDuck Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har drevet på med en fyr i høst. Ikke noe seriøs dating, men vi har rotet og ender opp i senga og flørtet mye på snap. Han har sagt han liker meg mye, men da har han hørt Full så tok det ikke så seriøst. Sist helg får jeg snap der han spør hva jeg driver med og slike ting. Snappet litt frem og tilbake.. Så møtte jeg kompisen hans (jeg var på tur med hunden, han pp vei hjem fra byen), vi slo følge et stykke og han la ut om denne fyren at han har sagt han liker meg, spør meg om jeg liker han (sa ja... Har aldri sagt dette til ham fordi jeg var redd han ikke var intr egentlig..). Han sa også at han er redd jeg ikke liker han... Så møter jeg ham ute på byen dagen etter, feå klem av ham som jeg alltid gjør, men snakket nesten ikke med meg hele kvelden. Kanskje fordi jeg hadde med venninna mi som jeg var med hele tiden? Vet ikke.. Han pleier alltid å være med meg hjem på nachspiel, enten med flere eller bare han og jeg..men han drog plutselig hjem.. Etterpå har jeg fått snap av ham som han sender til alle, jeg har svart på noen.. Men han svarer ikke meg på noen fra meg.. Blir helt sprø av denne fyren! Skulle ikke falle for noen etter brudd med eksen (ikke så kjapt iallfall), men nå har jeg falt fullstendig for en som tydeligvis ikke vil ha meg Eller vet ikke, signalene han sender nå er ikke så positive syns jeg (ene snappen var på fest hos kompiser og han hadde en ganske usjarmerende oppførsel for å si det mildt.. Hadde han vært intr hadde han vel ikke sendt noe sånt?) Har så mange teorier og tanker at jeg blir helt gal? Har han fått litt nikk fordi kompisen kanskje har sagt jeg liker han? Har han mistet interessen omtrent over natten? Funnet en annen? Er han sur fordi jeg ikke er så flink å sende personlige snapper til han? (Han virket så glad i høst en gang jeg motet meg opp til å gjøre det) Hva tenker dere?? Skal jeg gi opp?? Får ikke sove om natta, er i dårlig humør på dagen, tenker på han hele tiden!! Anonymkode: f4ea9...42b Han er ikke interessert. Eller så er han ekstremt sjenert og tilbaketrukket. Jeg holder en knapp på ikke interessert. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 6 minutter siden, DonaldDuck skrev: Han er ikke interessert. Eller så er han ekstremt sjenert og tilbaketrukket. Jeg holder en knapp på ikke interessert. Han er veldig sjenert. Men ikke når han er full (eller jo litt da også) Anonymkode: f4ea9...42b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trekk deg tilbake og se om han tar kontakt. Hvis ikke, glem han Anonymkode: 7b954...320 Det har jeg gjort. Han tar kontakt til slutt. Æsj, kjenner jeg ikke gidder dette. Skal bare komme meg over ham og gå videre nå. Anonymkode: f4ea9...42b 4
DonaldDuck Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han er veldig sjenert. Men ikke når han er full (eller jo litt da også) Ok, da kan det være at du må være veldig direkte med han for å få svar på det du lurer på. Jeg er også litt slik, frem til man kjenner meg godt. Ikke lurt å tråkke rundt grøten med oss sjenerte. Da kommer du ingen vei dessverre :-) 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, DonaldDuck skrev: Ok, da kan det være at du må være veldig direkte med han for å få svar på det du lurer på. Jeg er også litt slik, frem til man kjenner meg godt. Ikke lurt å tråkke rundt grøten med oss sjenerte. Da kommer du ingen vei dessverre :-) Jeg er veldig sjenert når det kommer til slike ting jeg også😳 Det er så rart fordi sist vi var sammen var det nesten som om det ble litt seriøst. Vi snakket lenge. Han kom til meg edru (utrolig nok!!). Han drakk to pils mens han var der, og det er nesten som han mannet seg opp før han kysset meg. husker hvert sekund av den kvelden. Var da jeg virkelig begynte å få følelser for han. Var i november, jeg har ikke hatt tid til noe etter det. :/ Kn det være at jeg har vært så sjenert og ikke vist hva jeg føler at det er derfor han har sagt til kompisen at han ikke tror jeg liker han? At han kanskje har gitt opp? Anonymkode: f4ea9...42b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg gjort. Han tar kontakt til slutt. Æsj, kjenner jeg ikke gidder dette. Skal bare komme meg over ham og gå videre nå. Anonymkode: f4ea9...42b Har en følelse av at du er en del yngre enn meg. Men jeg har også opplevd dette, så menn er sånn og så når de er godt voksne. De blir usikre og har lettere for å gå videre enn oss kvinner.. Da er det like greit å gjøre det samme selv. Du trenger ikke nødvendigvis glemme han, men gå videre, lev ditt liv og søk mot andre. Det er mange potensielle kjærester der ute som du kanskje overser hvis du henger fast i en som ikke er god for deg. Anonymkode: bcd41...b5e
DonaldDuck Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Jeg er veldig sjenert når det kommer til slike ting jeg også😳 Det er så rart fordi sist vi var sammen var det nesten som om det ble litt seriøst. Vi snakket lenge. Han kom til meg edru (utrolig nok!!). Han drakk to pils mens han var der, og det er nesten som han mannet seg opp før han kysset meg. husker hvert sekund av den kvelden. Var da jeg virkelig begynte å få følelser for han. Var i november, jeg har ikke hatt tid til noe etter det. :/ Kn det være at jeg har vært så sjenert og ikke vist hva jeg føler at det er derfor han har sagt til kompisen at han ikke tror jeg liker han? At han kanskje har gitt opp? Det kan veldig godt være at han har analysert fra sin side, og konkludert med at du ikke liker han ja. Om du liker han så godt at du ikke har lyst til å la han gå, bør du bare "manne" deg opp og snakke med han. Om du står i fare for å miste han helt, kan det vel ikke være så farlig å sende en tekst og spørre hva han føler for deg? Skriv at du liker han og har lyst til å treffe han. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #11 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, DonaldDuck skrev: Det kan veldig godt være at han har analysert fra sin side, og konkludert med at du ikke liker han ja. Om du liker han så godt at du ikke har lyst til å la han gå, bør du bare "manne" deg opp og snakke med han. Om du står i fare for å miste han helt, kan det vel ikke være så farlig å sende en tekst og spørre hva han føler for deg? Skriv at du liker han og har lyst til å treffe han. Det er veldig lurt, men sååå vanskelig. Anonymkode: f4ea9...42b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #12 Skrevet 30. desember 2017 Gå videre. Anonymkode: 9d104...580
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #13 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig lurt, men sååå vanskelig. Anonymkode: f4ea9...42b Hadde tenkt til å spørre i jula da jeg var på byen, men da hadde han dratt hjem Anonymkode: f4ea9...42b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #14 Skrevet 30. desember 2017 Du bæder fordi han ikke har svart deg på et par snaps???? Hva med å sende en direkte SMS???? Finnes ikke noe mer useriøs kommunikasjons kanal enn snaps. Hva skal man svare der. Oi kult bilde, er det et skilt? Ja det er det. Åja spennende skilt hvor tok du det bildet da? altså........... Over til noe annet - hvis du vil noe seriøst med han så begynn å gjør litt seriøse greier da. Jeg tror ikke han fyren kan like deg på en virkelig seriøs måte om dere alltid bare møtes på fylla, ja han liker deg godt nok som en fylla hookup, men kanskje ikke som noe mer, og kanskje derfor han ikke tar kontakt for tiden, fordi han hørte at kompisen hans hadde sagt til deg at han likte deg, men det ikke var sånn ment når han en gang i fylla sa til han at han likte deg fordi du alltid ble med han hjem fra fylla... Ikke vet jeg, men helt sikkert best å sende han en melding eller ringe , om du vil ha kontakt. Jeg svarer sjeldent på snapper eller kommentarer /svar på snap, og mener ingenting med det, syns bare ikke det er noe spes å svare liksom. Regner med at folk som vil ha en dialog tar kontakt på sms. Anonymkode: 7a0d1...483 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #15 Skrevet 30. desember 2017 Å herregud kjenner på følelsen av å være SÅ drittlei nettdating ved å lese dette. Anonymkode: a82f2...4ef 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #16 Skrevet 30. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud kjenner på følelsen av å være SÅ drittlei nettdating ved å lese dette. Anonymkode: a82f2...4ef AMEN!! Anonymkode: bcd41...b5e 3
B.Wooster Skrevet 31. desember 2017 #17 Skrevet 31. desember 2017 Ikke rart dere blir lei dating, når det hele tiden går ut på å gå rundt grøten, og analysere det usagte. Hva med å lære seg å uttrykke egne følelser, behov og forventninger, og å stille tydelige spørsmål til den dere omgås? TS kan godt gå videre,og håpe hun treffer en som er litt mer på, men da har hun som sjenert, tafatt kvinne ikke utviklet seg et spøtt. 2
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2017 #18 Skrevet 31. desember 2017 Hopp ut i det! Inviter på helt konkret date - f.eks. middag hos deg mandag eller noe sånt. Eller en dag der det er sannsynlig at han kan. Svaret du får bør fortelle deg hvor landet ligger. Intet svar/kan ikke den dagen uten forslag til en annen dag = ikke interessert.
Susanne23 Skrevet 31. desember 2017 #19 Skrevet 31. desember 2017 14 hours ago, AnonymBruker said: Trekk deg tilbake og se om han tar kontakt. Hvis ikke, glem han Anonymkode: 7b954...320 Ja, for tenk hvis alle skulle tenke slik da? Hvorfor skal ikke kvinner vise interesse mener du? Er du for likestilling egentlig?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #20 Skrevet 31. desember 2017 18 minutter siden, B.Wooster said: Ikke rart dere blir lei dating, når det hele tiden går ut på å gå rundt grøten, og analysere det usagte. Hva med å lære seg å uttrykke egne følelser, behov og forventninger, og å stille tydelige spørsmål til den dere omgås? TS kan godt gå videre,og håpe hun treffer en som er litt mer på, men da har hun som sjenert, tafatt kvinne ikke utviklet seg et spøtt. Det e fali det, må du vite! Anonymkode: d003e...e34 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå