AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Jeg dro på weekendtur 15-18. des. Glemte å ta med pillene og vi bestemte oss egentlig for at «skjer det så skjer det», og hadde sex 15. Og 17. Jeg går på cerazette og får vanligvis blødning så fort en pille «avviker» fra det normale tidspunktet jeg tar den. Har hatt uregelmessige blødninger så lenge jeg brukt Cerazette og. Jeg har ikke blødd NOE etter denne helgen. Tok pille så fort jeg kom hjem den 18. Etter dette har jeg selvsagt vært mer oppmerksom på kroppen min, og følt at jeg var gravid. synes jo selvsagt det har vært rart at jeg ikke har blødd noe og. Men tok en test den 27. Des (10 dager etter samleie) som viste negativ. Har fortsatt ikke hatt noen blødninger, så jeg lurer jo. Burde jeg ta ny test eller er ikke det vits? Noen som har hatt negativ 10 dager etter ssmleie (eller 10dpo) som har fått positiv senere? Anonymkode: dcddf...a1f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Ja, som i at det er mulig ? :)lurer jo litt på det selvsagt, men er pessimistisk mtp at jeg fikk negativ den 27. Og etter dette har symptomene «forsvunnet» så jeg har tenkt at det er innbilning. Jeg skjønner jo uansett at jeg må ta en test siden jeg ikke klarer å slå meg til ro, men føler sjansen er mikroskopisk.. Anonymkode: dcddf...a1f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Det er dem som blir gravid om de ikke tar pillen ca samme tid hver dag... Anonymkode: bec18...66f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Ja, resultatet av å ha glemt ppillene et par dager ligger å sover nå. Ta en test til.. Syklusen kan og være klusset til pga glemt pille, men man vet jo aldri. Anonymkode: 0f57b...801
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, resultatet av å ha glemt ppillene et par dager ligger å sover nå. Ta en test til.. Syklusen kan og være klusset til pga glemt pille, men man vet jo aldri. Anonymkode: 0f57b...801 Hehe :-) jeg får kjøpe en test i morgen, men vil helst teste på morgenurin, så da bør jeg vente til 1. Eller 2.jan :-) Anonymkode: dcddf...a1f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 Min venninne fødte en gutt i dah tidlig. Det var graviditet dagen etter ppille slutt. De hadde ikke hatt sex på lang tid og dagen etter hun sluttet på pillene hadde de sex. Nå er lille Ola ute Anonymkode: 2b831...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå