Gå til innhold

Hvorfor legger folk ut tåpelige instagrambilder? Og kommenterer tåpelige kommentarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener ikke vanlige selfier, vennebildee, treningsbilder og slike ting, men rett og slett trutmunn. 😘😗

og hvorfor liker menn disse bildene? Er det virkelig imponerende med kvinner som legger ut trutmunn bilde? Jeg snakker også om kvinner i 20 årene her. Hadde jeg lagt ut slik, hadde jeg følt meg tatt lite seriøst etterpå.

Det er andre ting også jeg har vanskelig for å forstå. Hvorfor kommenterer folk 😘😘😍😍😍❤️❤️❤️ I ett sett? Kyssesmilyen synes jeg bare er teit, men hjertet kunne jeg brukt til gode venner eller noen jeg elsker. Men når jg ser på SoMe i dag skulle man tro folk var forelska i alle. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vil vite hva dere legger i det, og hvordan jeg bør ta det når folk skriver slik til meg. Dette gjør meg faktisk litt ensom. Fordi jeg synes det ser så overfladisk ut. Selv bruker jeg lite emojis. Og disse kysse og hjerter i øynene emojiene ligger jeg unna fordi jeg synes de er kleine. :) innspill takk.

Anonymkode: bd0db...983

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...