AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Har hørt at mange reagerer etter å ha spist proteinbarer, og blir litt skeptisk til å prøve disse. Hvilke "bivirkninger" av proteinbarer har du fått, og er det av kun én bar, eller bare når en spiser mange på kort tid? Anonymkode: 6b367...bb6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Spiser proteinbarer hver eneste dag. Null bivirkninger Anonymkode: 0a499...4cd
Horten Market Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Bivirkningen er at du kan bli feit. Og lommeboka tynnere. Proteinbarer er et fantasifullt påfunn for å loppe godtroende for penger. 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Akkurat nå, Horten Market skrev: Bivirkningen er at du kan bli feit. Og lommeboka tynnere. Proteinbarer er et fantasifullt påfunn for å loppe godtroende for penger. Spiser proteinbarer hver dag, gjort det flere år, og jeg er undervektig, sååå Anonymkode: 0a499...4cd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, Horten Market skrev: Bivirkningen er at du kan bli feit. Og lommeboka tynnere. Proteinbarer er et fantasifullt påfunn for å loppe godtroende for penger. Er ikke slike bivirkninger jeg tenker på, men mer sånne "kroppslige reaksjoner" umiddelbart eller i dagene etter å ha spist. Anonymkode: 6b367...bb6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Blir dårlig i magen av flere av søtstoffene som ofte er i slike barer. Anonymkode: bc8bb...0b0
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 Hvis jeg spiser mer enn to stykker iløpet av en dag (gjelder spesielt atkins sine!) blir jeg helt SYKT oppblåst, får vondt i magen og blir veldig uggen i kroppen. Ikke kvalm, bare... rar. Men dette gjelder også når jeg spiser persillerot og kålrot, så det er ikke det at proteinbarene er farlige. Det er bare noe i dem som kroppen reagerer på. Anonymkode: 6b692...b9f
Gjest Peanut Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 Spiser proteinbarer, proteinshake, proteinyoghurt og det skjer ikke en dritt for min del
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 Tåler ikke så godt proteinbarer som inneholder sukkeralkoholet maltiol. Det stoffet er "bad News", blir veldig oppblåst og dårlig i magen. Har som regel aldri problemer med magen, men maltitol er bare forferdelig Anonymkode: ca40c...c9a 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 16 timer siden, Horten Market skrev: Bivirkningen er at du kan bli feit. Og lommeboka tynnere. Proteinbarer er et fantasifullt påfunn for å loppe godtroende for penger. Agreeeeed Anonymkode: f1822...da9
penny_ Skrevet 31. desember 2017 #11 Skrevet 31. desember 2017 (endret) 21 timer siden, Horten Market skrev: Bivirkningen er at du kan bli feit. Og lommeboka tynnere. Proteinbarer er et fantasifullt påfunn for å loppe godtroende for penger. Det finnes selvfølgelig billigere måter å få i seg proteiner og samtidig tilfredsstille søtsuget, men da er ikke vanlig sjokolade alltid det lureste valget. Kyllingfilet er heller ikke alltid så fristende. Så det er jo fint at vi som har råd til å kjøpe proteinbarer kan få tak i det. TS, det er mange som får luft i magen av sukkeralkoholer. Ingredienslisten til Quest bar er ikke spesielt skummel eller vanskelig å forstå: Proteinblanding (myseproteinisolate [melk], melkeproteinisolat), isomalto-oligosakkarid, søtsoff erythritol, vann, sjokolade, mandler, kakao, kakaosmør, søtstoff steviolglykosider, aroma. Som du ser så består det av en del tørket melk, fiber og søtstoff. Resten vet du hva er Endret 31. desember 2017 av penny_
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 Jeg fiser så jeg føler meg som en levende jetmotor i flere timer etterpå. Anonymkode: dd912...158
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 Jeg promper som bare rakkern! Og det stinker! Anonymkode: 085f5...d91
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #14 Skrevet 1. januar 2018 Med mindre du har mageproblemer e.l trenger du ikke proteinbarer. Til og med veganere får i seg nok proteiner ved normalt kosthold Anonymkode: 63f1f...fb2 1
penny_ Skrevet 1. januar 2018 #15 Skrevet 1. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Med mindre du har mageproblemer e.l trenger du ikke proteinbarer. Til og med veganere får i seg nok proteiner ved normalt kosthold Anonymkode: 63f1f...fb2 Spiser du aldri noe du ikke trenger fordi det f.eks. er godt?
mapanda Skrevet 4. januar 2018 #16 Skrevet 4. januar 2018 Neineinei! Du får ikke bivirkninger av mat!!
Gjest chisandra Skrevet 4. januar 2018 #17 Skrevet 4. januar 2018 Spiser proteinbarer flere ganger i uken, ingen bivirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå