Tiriltunge Skrevet 2. september 2002 #41 Del Skrevet 2. september 2002 1) Føler du selv at du er attraktiv? Ja, som oftest synes jeg det. Men det finnes jo selvfølgelig dager som er unntatt den regelen, da... 2) Kan du si høyt til deg selv at du er pen/kjekk når du ser deg i speilet? Ja, absolutt. 3) Hvis du overhører at noen snakker stygt om deg, hva gjør du? Konfronterer du personen med det? Mest sannsynlig ignorerer jeg hele greia, og tenker stygge tanker om den personen i mitt stille sinn til gjengjeld... :evil: 4) Spør du ofte venn/-innene om de synes du er feit? Nei. 5) Føler du at du kan unne deg noe godt (f.eks sjokolade) en gang iblant? Ja, stadig vekk. Har aldri hatt sansen for å nekte seg selv gleder. Hvem tror du er lykkeligst, en som er sylslank men aldri unner seg noe godt, eller en som har noen kilo for mye men som kan ta seg den ølen eller den sjokoladen hun har lyst på? 5) Hvilken farge har du på øynene? De er en slags blå, men kan lett gli over i mer grått, men også turkis/grønt. Det kommer litt an på omgivelsene. 6) Er du høy og tynn, liten og lubben - eller hva? Jeg er høy (1,81) og ganske slank, men med såkalte "kvinnelige former". Vekta ligger vel på en rundt 80 kilo, vil jeg tro. Veier meg ikke så ofte! 7) Tar du vare på utseendet ditt? Isåfall, hvordan? Tja, er vel kanskje ikke så flink som jeg burde være når det gjelder trening, i hvert fall. Ellers er det litt antirynkekrem rundt øynene, litt sminke og jevnlig hårfarging som gjelder. 8 ) Hva er du mest fornøyd med med utseendet ditt? Helheten, tror jeg. Nesa mi er bra, det samme er hendene og puppene. 9) Og hva er du minst fornøyd med? Anklene(!) mine! 10 ) Er du singel? Nei, er samboer på sjuende måneden med nåværende kjæreste. 12) Hvis nei, savner du singeltilværelsen? Innimellom. Det jeg savner mest er vel egentlig det å bo alene. Det har jeg nemlig ikke gjort siden -92. :-? 13) Hvor lenge er det siden du har hatt sex? Hadde fantastisk sex i går ettermiddag. 14) Vann eller brus? Vann. 15) Sossebutikker eller Frelsesarmeèn? Hvis valget står mellom disse er det definitivt Elevator som gjelder. Må ellers si at jeg holder en knapp på Mitt skattkammer... 16) Stratos eller New Energy? New Energy, men foretrekker mørk sjokolade som Gullbarre og Troika. 17) Bikini eller toppløs? Toppløs. Jeg beholder toppen på kun når jeg soler meg i små, folksomme parker som på Grünerløkka o.l. 18 ) Sommer eller vinter? Helt klart sommer, hater vinteren. Det er så slitsomt med alle disse klærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #42 Del Skrevet 3. september 2002 Hvorfor står det ja eller nei over spørsmål man skal velge mellom to alternativer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå