Gå til innhold

Beste måten å få kontakt med de man liker på Sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget profil på Sukker, og mange tar kontakt med meg. Men flere av disse kjenner jeg at ikke er aktuelle for meg. Jeg har tatt kontakt selv med noen jeg har likt, men noen av disse er så trege med å svare. Svarer kort og virker ikke interessert.

Hvordan gjør man det egentlig?  Småprat om alt mulig i starten eller rask på å spørre om å ta en kaffe eller en tur?

Hva er beste måten å ta kontakt med noen på?

Anonymkode: 1e32a...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Grunnen til at ingen svarer er fordi alle single er drittlei nettdating. 

Anonymkode: b2673...6f8

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at ingen svarer er fordi alle single er drittlei nettdating. 

Ja, det er faktisk litt morsom! for det har jeg tenkt også. Jeg har lagt opp til en ny strategi faktisk, og det er å være mer åpen og tilgjengelig for å snakke med menn ute i virkeligheten. Så får jeg heller risikere å snakke med noen som er opptatt...

For det er så kjedelig å starte samtaler med folk som bare fader ut på nettdatingen...

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har laget profil på Sukker, og mange tar kontakt med meg. Men flere av disse kjenner jeg at ikke er aktuelle for meg. Jeg har tatt kontakt selv med noen jeg har likt, men noen av disse er så trege med å svare. Svarer kort og virker ikke interessert.

Hvordan gjør man det egentlig?  Småprat om alt mulig i starten eller rask på å spørre om å ta en kaffe eller en tur?

Hva er beste måten å ta kontakt med noen på?

du blir veldig lite attraktiv siden du har 10 forskjellige du potensielt skal flørte med, og når du skal på date, så kan du allerede før daten gjort deg selv uaktuell. Mennesker som flørter utenom sukker osv. er helt klart mer troverdige!

Anonymkode: 5cce3...c52

Skrevet

De som sender deg meldinger er ikke attraktive nok for deg,

og du er ikke attraktiv nok for de du ønsker svar fra.. 

Anonymkode: faf0a...192

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som sender deg meldinger er ikke attraktive nok for deg,

og du er ikke attraktiv nok for de du ønsker svar fra.. 

Ja, det er jo på en måte logisk nok det. Men hvordan får man kontakt med en som passer for seg da?? Er det hele egentlig umulig? Hører jo om folk som treffer hverandre på Tinder eller Sukker....

ts

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo på en måte logisk nok det. Men hvordan får man kontakt med en som passer for seg da?? Er det hele egentlig umulig? Hører jo om folk som treffer hverandre på Tinder eller Sukker....

ts

De fleste jeg kjenner har truffet hverandre på andre måter enn nettdating (på fest, jobb, via venner, tilfeldig på byen osv). Det er noen få som har truffet hverandre via nettdating og det er like tilfeldig at det klaffer der som ellers i livet. Skal ikke ta fra deg mote, men hvis du skal være på Sukker så må du være veldig bevisst på hva du ser etter i en mann og gå for det. Styr unna alle de andre og ikke svar noen bare for å være hyggelig. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ts

Senk kravene dine.. 

AnonymBruker
Skrevet
På 31.12.2017 den 16.42, AnonymBruker skrev:

Senk kravene dine.. 

Du svarer faktisk motsatt av den over deg har gjort, der han/hun mener at man må være mer bevisst hvem man er ute etter og styre unna dem man ikke vil ha noen med å gjøre.

Det er kanskje der noe av nøkkelen ligger, å ikke la seg rive med av for mange. Være kritisk og bevisst?

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer faktisk motsatt av den over deg har gjort, der han/hun mener at man må være mer bevisst hvem man er ute etter og styre unna dem man ikke vil ha noen med å gjøre.

Det er kanskje der noe av nøkkelen ligger, å ikke la seg rive med av for mange. Være kritisk og bevisst?

ts

Helt klart må man være kritisk og bevisst. Det verste jeg hører når det gjelder dating er at man skal senke kravene sine. Når jeg hører det oppfatter jeg det som om vi single skal ta til takke med hva som helst. Jeg mener at man bør tenke hva man er ute etter. En ting er kjemi og den gnisten som gjør at man har lyst å være med de hele tiden. Men også i forhold til interesser, humor, en man har god og lett kommunikasjon med, en med noenlunde like verdier og planer for fremtiden. Alle som er i parforhold vet at det kan være tøft noen ganger og det er da ekstra viktig partneren er en man vil kjempe for og jobbe seg gjennom de tunge periodene med. 

Hilsen hun som sa at du må være bevisst på Sukker😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart må man være kritisk og bevisst. Det verste jeg hører når det gjelder dating er at man skal senke kravene sine. Når jeg hører det oppfatter jeg det som om vi single skal ta til takke med hva som helst. Jeg mener at man bør tenke hva man er ute etter. En ting er kjemi og den gnisten som gjør at man har lyst å være med de hele tiden. Men også i forhold til interesser, humor, en man har god og lett kommunikasjon med, en med noenlunde like verdier og planer for fremtiden. Alle som er i parforhold vet at det kan være tøft noen ganger og det er da ekstra viktig partneren er en man vil kjempe for og jobbe seg gjennom de tunge periodene med. 

Hilsen hun som sa at du må være bevisst på Sukker😉

Takk for svar! Ser at jeg er helt enig i dette. Og da kan man ikke ha for dårlig tid, selv om tilbudet er stort....

ts

Gjest GiftMann38
Skrevet

Tid er en begrenset ressurs. Plutselig står du der og lurer på om du skal prøve å få barn med han du har kjent i tre måneder.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Tid er en begrenset ressurs. Plutselig står du der og lurer på om du skal prøve å få barn med han du har kjent i tre måneder.

Får nesten ikke håpe folk går så fort fram...

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Får nesten ikke håpe folk går så fort fram...

Tro det eller ei, men jeg kjenner flere.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Tro det eller ei, men jeg kjenner flere.

DA er det ikke rart det er mye samlivsbrudd...

Gjest GiftMann38
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

DA er det ikke rart det er mye samlivsbrudd...

Nope, det er konsekvensen av at litt for mange tror de har litt for god tid. Til slutt går det utover barna.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Nope, det er konsekvensen av at litt for mange tror de har litt for god tid. Til slutt går det utover barna.

Er jo en sannsynlighet for at noen har fått barn litt tidlig i forholdet også, og egentlig ikke passer sammen....

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Ikke alle som vil ha barn da ;) Jeg hater barn som pesten så unngår det. De fleste damer jeg kjenner og. Det er jo noe man må si fra om når man møter noen. 

Anonymkode: 88d76...a43

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Ta mère skrev:

Skriv inntekt, formue, politisk parti, sosial klasse og ønsket antall barn, så ordner algoritmene resten.

Link til formel please!

Anonymkode: 0a50a...a57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...