Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som driver på med dette? Hvordan gjennomfører dere det og hva bytter dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bumper bare litt, for å se om jeg har bedre lykke denne gang. :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, absinthia skrev:

Jeg bumper bare litt, for å se om jeg har bedre lykke denne gang. :-)

Jeg har ingen erfaring med det, men kanskje du finner slike bytteringer gjennom Facebook og kan se der hva som byttes. Jeg har lest om noen som har bytteringer for tjenester.

Anonymkode: 1d019...097

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vel en slags uformell byttering i nabolaget, på verktøy, hageutstyr, o.l. Naboen låner vår hekksaks, vi låner hans blandemaskin, denslags. 

Anonymkode: 76b50...766

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har vel en slags uformell byttering i nabolaget, på verktøy, hageutstyr, o.l. Naboen låner vår hekksaks, vi låner hans blandemaskin, denslags. 

Umiddelbart virker jo dette fornuftig. Men for oss som har levd en stund, fortoner det seg som utopi. Vi vet hvor lite veldig mange mennesker, som burde vite og være bedre, bryr seg om å ta vare på det som ikke er deres egen eiendom.

Det er sørgelig, men der er sånn det er.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, T-Rex skrev:

Umiddelbart virker jo dette fornuftig. Men for oss som har levd en stund, fortoner det seg som utopi. Vi vet hvor lite veldig mange mennesker, som burde vite og være bedre, bryr seg om å ta vare på det som ikke er deres egen eiendom.

Det er sørgelig, men der er sånn det er.

Nå har jeg også levd en stund (herregud så mye antagelser folk gjør....), og for oss fungerer det utmerket... Vi kjenner naboene våre, og om de hadde ødelagt en ting de lånte, er det ikke verre enn at vi hadde latt være å låne ut til dem igjen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...