Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er frisørshampoo mye bedre enn butikkshampoo? Har vært flere tester på dette, men er ofte varierende testresultat.

Jeg bruker selv frisørshampoo og får dårlig samvittighet når jeg feks bruker Loreal shampoo fra butikk.

Er det dumt av meg og bruke dyr shampoo vs billig?

Anonymkode: f6d15...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kun first Price sjampo og balsam. Har normalt hår. Har aldri hatt så fint hår som etter at jeg begynte med first price sjampo og balsam :)

Anonymkode: 40fcc...d9a

• Liker 9
Skrevet

Før brukte jeg i dyre dommer på frisørshampoo. Mange var elendige og gjorde håret tørt og rart. Så fant jeg noen skikkelig gode noen i butikk og nå bruker jeg bare dem. Siste jeg holder meg til er Gliss million gloss (en sånn turkis og rosa). Sykt mykt hår av den! :)

Anonymkode: 97385...287

• Liker 1
Skrevet

Bruker Herbal Essens shampo, og er fornøyd med det :) Fjerner fett og smuss i tillegg til å lukte godt. Etterpå bruker jeg selvsagt kvalitetshårkur og hårolje fra frisørsalong/nettbutikk. Funker fint sammen.

Anonymkode: d15d8...234

Skrevet

Bruker bare frisørprodukter. Håret mitt blir skikkelig stygt av produkter kjøpt i butikken og ja, jeg har prøvd omtrent alt som er der tror jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Elvital sin oransje den lukter så godt. :) like bra som frisør Shampo synes jeg. 

Anonymkode: f2f25...a39

Skrevet

Jeg bruker tigi bedhead fra blivakker.no :) Synes de er bedre enn butikkshampoo, og om man regner på prisen pr ml så blir det faktisk ca samme pris og i og med det er så store flasker. 

AnonymBruker
Skrevet

Vs. Eddik og bakepulver ;) Kjøper mest øko-shampo selv da, ikke spesielt dyre, ligger rundt 40-60,-

Anonymkode: 799fb...4e3

• Liker 1
Skrevet
På 30.12.2017 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Er frisørshampoo mye bedre enn butikkshampoo? Har vært flere tester på dette, men er ofte varierende testresultat.

Jeg bruker selv frisørshampoo og får dårlig samvittighet når jeg feks bruker Loreal shampoo fra butikk.

Er det dumt av meg og bruke dyr shampoo vs billig?

Anonymkode: f6d15...7dc

Hvorfor får du dårlig samvittighet av å bruke butikkshampo??

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner ofte å klø av butikkshampoo. De er for sterke for meg. Dessuten må jeg vaske håret oftere når jeg bruker butikkshampoo. I tillegg er jeg opptatt av at produktene ikke skal være testet på dyr.

Anonymkode: b01d0...3f2

• Liker 2
Skrevet

Kjøper omtrent bare butikkshampoo. Bruker Aussie Miracle Shine shampoo og Garnier Fructis Balsam. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd mye forskjellige merker, den dårligste jeg har prøvd må være Redken All soft, for noe dritt.

Jeg bruker Elvital fra butikken, den uten silikon. Den fungerer veldig bra for meg. Får mykt hår og mye krøller istedenfor krus som mange andre gir. 

Anonymkode: a727e...9c3

Gjest Cocosa
Skrevet

Mange butikkshampoer lager et lag med «silikon» utenpå håret. Etter 1-2 dager med butikkshampo, er håret helt i krise og MÅ vaskes. Etter st jeg skiftet til Tigi Bed Head kan jeg nesten gå en uke uten å dusje håret før det blir fett (dette vet jeg dessverre fordi jeg for tiden er syk og vasker ikke håret like ofte som jeg pleier) :) 

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg er supergjerrig og har et hår som tåler det meste, så kjøper jeg sunsilk på europris til 10kr. Klart, man får ikke samme velbehag av en billig som en dyr shampo, men gjør faktisk samme nytten - håret blir rent! Synes 300kr for 250ml er latterlig dyrt 

Anonymkode: 440f6...2d8

• Liker 1
Skrevet

Før brukte jeg dyre frisørshampoo fordi håret mitt er så tykt og bustete. Det funket så som så. 

Nå er jeg student og har bare råd til butikk shampoo, de funker egentlig ganske greit, men får myyye flass av de og håret blir fett etter 1 dag... 

Hat gitt opp håret mitt helt.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Spiteful skrev:

Før brukte jeg dyre frisørshampoo fordi håret mitt er så tykt og bustete. Det funket så som så. 

Nå er jeg student og har bare råd til butikk shampoo, de funker egentlig ganske greit, men får myyye flass av de og håret blir fett etter 1 dag... 

Hat gitt opp håret mitt helt.

På Bli Vakker.no kan du kjøpe 1500 mg shampoo for rundt 250 kr. Den har du vannvittig lenge. Det blir ikke så dyrt altså..

Anonymkode: 2c1ea...eb6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Bli Vakker.no kan du kjøpe 1500 mg shampoo for rundt 250 kr. Den har du vannvittig lenge. Det blir ikke så dyrt altså..

Anonymkode: 2c1ea...eb6

Åhh tusen takk for tips! Skal sjekke det ut!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker herbal essenses og er veldig fornøyd med den. Gidder ikke å bruke penger på dyre shampoer. Men jeg har opplevd at visse butikkshampoer lagermet slags fettlag i hodebunnen og jeg måtte kjøpe renseshampo for å få det ut. Skjønte IKKE hva det var til å begynne med, men etter å ha vasket håret 5 ganger uten at det forsvant, så skjønte jeg at det måtte være shampoen siden jeg ikke bruker andre produkter i håret. Tror det har noe å gjøre med at det er silikon i shampoen. Men herbal essenses har jeg aldri hatt problemer med.

Anonymkode: 91ea5...500

AnonymBruker
Skrevet
On 1/2/2018 at 4:52 AM, pessimistisk said:

Jeg bruker tigi bedhead fra blivakker.no :) Synes de er bedre enn butikkshampoo, og om man regner på prisen pr ml så blir det faktisk ca samme pris og i og med det er så store flasker. 

23 hours ago, Cocosa said:

Mange butikkshampoer lager et lag med «silikon» utenpå håret. Etter 1-2 dager med butikkshampo, er håret helt i krise og MÅ vaskes. Etter st jeg skiftet til Tigi Bed Head kan jeg nesten gå en uke uten å dusje håret før det blir fett (dette vet jeg dessverre fordi jeg for tiden er syk og vasker ikke håret like ofte som jeg pleier) :) 

Kjøp de på Nille, der har de ofte tilbud på de store!

Anonymkode: f0d1e...d4b

Gjest Cocosa
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp de på Nille, der har de ofte tilbud på de store!

Anonymkode: f0d1e...d4b

Jeg kjøper på tilbud på bilvakker.no. 169 for to. Hva koster de på Nille? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...