AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Hei, jeg lurer på om noen her som studerer eller har studert jus ved UiB og vet om referansegruppemøtet vi har første studieår er obligatorisk? Hvordan kan jeg ev. finne ut dette? Kunne jo kontaktet seminargruppelederen, men synes det blir litt dumt nå som det er ferie. Anonymkode: e7a37...75c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Ser at det av en eller annen grunn har sneket seg et mellomrom i tittelen - skulle selvsagt stå referansegruppemøte. TS Anonymkode: e7a37...75c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Referansegruppemøtene er bare for de som er med i referansegruppen. Hvis du er med i referansegruppen er det forventet at du stiller på møtene, men det er ikke obligatorisk. Det er helt greit å være borte en gang. Hvis det blir mye fravær blir nok imidlertid de andre litt oppgitte over deg. Anonymkode: 807ff...7c5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Referansegruppemøtene er bare for de som er med i referansegruppen. Hvis du er med i referansegruppen er det forventet at du stiller på møtene, men det er ikke obligatorisk. Det er helt greit å være borte en gang. Hvis det blir mye fravær blir nok imidlertid de andre litt oppgitte over deg. Anonymkode: 807ff...7c5 Hvordan finner jeg ut av hvem som er med i referansegruppa? Jeg hadde vel visst hvis jeg var med? Anonymkode: e7a37...75c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan finner jeg ut av hvem som er med i referansegruppa? Jeg hadde vel visst hvis jeg var med? Anonymkode: e7a37...75c Du hadde visst om du var med. En velger én i hver arbeidsgruppe som går på referansegruppemøtet. Hilsen tidligere arbeidsgruppeleder. Som andre sier er det ikke obligatorisk, men blir rimelig meningsløst å ha et referansegruppemøte uten at en god del møter opp, så det forventes jo at alle møter. Anonymkode: 273cc...c60
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan finner jeg ut av hvem som er med i referansegruppa? Jeg hadde vel visst hvis jeg var med? Anonymkode: e7a37...75c Man velger hvem som skal være i referansegruppen i starten av semesteret (evt. skoleåret). Anonymkode: 807ff...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå