Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå føler jeg meg som en 14-åring som har fått et blikk av den søte gutten i klassen og overtolker så det holder.. Menmen, her kommer det..

Jeg har vært betatt i H siden jeg for første gang så han for to år siden. Han er sinnsykt pen, sosial og hyggelig, både mot meg og andre. For et år siden fikk jeg kontakt med han, og vi pratet endel på skolen og bussen hvis vi møttes der. Han nevnte ikke samboeren med et ord, og jeg oppfattet (muligens innbilte) signaler i den retning at han var interessert.

Etter ei stund klarte jeg å lure han med på fest med mine venner, sånn helt vennskapelig (arrangement med skolen, så det var helt naturlig at han ble med). Jeg var superkeen men visste fortsatt ikke om han var singel (noe jeg forsto var umulig, ingen så perfekt gutt er hetro og singel..). Men etter noen signaler i retning singel, klarte ei venninne av meg å få ut av han at han hadde samboer og de hadde vært sammen siden tidenes begynnelse. En annen venninne klarte også å fortelle han at jeg var interessert...

Jeg ble ganske deppa den kvelden, delvis pga dette men også fordi jeg samtidig fikk vite alt om min ex og hans elskerinne. H ble lei seg og redd han hadde såret meg (han trodde det var pga han jeg var lei meg) og snakket til en venninne av meg om det, sa han ikke hadde ment å såre meg men at han var glad i dama osv osv... Hun avkreftet at det var pga han.

Samme kveld hadde han spurt ut to venninner av meg uavhengig av hverandre om hva det var mellom meg og exen, han trodde vi var sammen. De avkreftet det begge to. Senere på kvelden kom han og spurte meg om det samme. Han holdt i tillegg god fysisk avstand til meg resten av kvelden, sånn at jeg ikke skulle tro han var interssert.

Jeg gav han natuligvis opp etter dette, vil ikke ødelegge et langt forhold og oppfattet det slik at jeg var sjanseløs. I høst kjøpte han dessuten leilighet med dama.

Men så på mandag møttes vi tilfeldig igjen. Vi har ikke pratet sammen på et halvt år, og jeg startet med

"Hei hvordan går det?"

Han svarte:

"Det går bra, det er slutt med dama og jeg flytter ut i dag"

Jeg ble ganske paff og huffet meg litt over det. Vi sto begge og ventet på jobbintervju og det var masse folk rundt oss, fikk ikke snakket noe mer om det.

Så begynner jeg å tolke...

A) Han er bittelitt interessert og føler trang til å informere meg om at endelig er han singel.

B) Dette er en stor begivenhet i livet hans og han føler en trang til å fortelle om det til alle han møter, uansett hvor upassende det er.

Jeg håper på A, hva tror dere..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Samme hvilken av dem det er så kan du jo gå utifra at din mulighet for å vinne innpass hos drømmemannen er langt større nå enn det var sistgang du "omgikkes" han:)

Lykke til :)

Skrevet

Takk!

Jeg håper iallfall, men det er jo akkurat slutt etter et laaaang forhold, og jeg vil ikke bli rebound. Samtidig vet jeg at det er fler om beinet, og vil ikke la han forsvinne inn i en annens favn..

Han er iallfall verdt å vente på! (tror jeg..)

Skrevet

Sørg for å få formidlet i klartekst at du er interessert i ham, men at du IKKE er interessert i å være "rebound".

Gjest Klara ku
Skrevet

Hei hei!

Skjønner at du håper på A og godt mulig det er det! Uansett er han ihvertfall tilgjengelig nå!

MEN

Jeg ble sammen en fyr som netsen akkurat hadde blitt singel etter 4 år! Det gikk kjempe bra i begynnelsen, men så gikk det omntrent like fort ned..., det er veldig fort gjort å bli rebound girl! selv om han skulle hige etter å bli sammen med deg ville jeg ventet en stund! Jeg ble sittende å høre om denne eks dama av venner av han under hele forholdet og følte jeg ikke kunne si noe fordi det akkurat var blitt slutt og hun var en stor del av livet hans enda! Du husker vel det av dine x,r at følelsene dine ikke ble over på ett blunk! Vær forsiktig, men hold oss oppdatert! Nysgjerrig på fortsettelsen!

Skrevet

Uansett om det er A eller B, han er jo singel nå så du har større sjanse :) Å det er så kos å være forelska! Selv om en føler en må spy dagen lang!

Skrevet

Jeg ville også håpet på A, og for meg høres det ut som det er slik fatt, når han tok så mye bry med å finne ut om du virkelig ikke var i forhold med han exen, og så buser ut med at han nettopp er blitt singel.

Men så klarer jeg også gang på gang å tolke feil når det gjelder gutter, og ender alltid opp med skjegget i postkassa.

Skrevet

Det er jammen ikke lett nei.. jeg har ikke snakket noe mer med han etter mandag, har ikke lyst til å sende sms/ringe, for det blir litt for mye nå som det akkurat er slutt. Men jeg er litt mer på skolen i håp om at han også skal være der, men jeg har ikke møtt han enda. Men jeg gir ikke opp håpet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...