AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 For noen år siden så var jeg en ung lykkelig jente med mange venner, jeg har alltid vært litt sjenert og stille av meg men den gang hadde vi en stor vennegjeng og jeg hadde det så bra.. så ble vi eldre og sex og alkohol ødela mye.. det var et par fester hvor jeg drakk med venner, aner ikke hva de serverte meg, men jeg fikk black out og husker ikke annet enn hva jeg har blitt fortalt i ettertid. På de festene har jeg altså «rota» med 2stk på en gang og det skjedde visst et par- tre ganger. Min første sexpartner var «bare for å ha gjort det» Og jeg har totalt hatt sex med 6stk. Og jeg skammer meg sånn... alt dette er mange år siden men jeg kommer ikke over det og jeg aner ikke hvordan jeg skal prøve heller. Etter de festene hvor jeg fikk blackout så mista jeg så og si alle vennene mine, har vel 2-3 venninner igjen (som jeg aldri er med..) og jeg føler meg veldig ensom. Jeg hadde en kjæreste for et par års tid siden men det ble slutt også mye på grunn av fortiden min.. jeg føler meg så jævlig alene... jeg har ikke kjæreste (vet ikke hvordan jeg skal møte noen, og redd for å fortelle om fortiden som jeg skammer meg sånn over...) jeg vet ikke hvordan jeg skal få meg venner og føler egentlig at alt bare er håpløst... det er så vondt Anonymkode: 064b5...52b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Helt ærlig er ikke fortiden din så mye å skamme seg over, og de fleste har vel vært innom et sånt stadige i livet, men mange har vært borti mye verre ting. Hva er det egentlig å fortelle til en ny kjæreste? En fortid med sex og fyll, som er vanlig? Det er jo hvordan du er nå som teller ;-) for meg høres tre venninner luksus ut. Anonymkode: 4b997...289 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Det er det som er så fint med å være voksen, man kan starte på nytt hvor man vil! Det du har gjort er ikke ille og som personen over sier noe "alle" gjør, så kan du bare legge det i bakhodet og gå videre i livet. Anonymkode: c8883...97f 4
WubWub Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 kjenner meg igjen, fortiden og alkohol ødela alt for meg
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Hvis du bor på et småsted hvor du ikke blir tilgitt for dette, så foreslår jeg at du flytter. Anonymkode: f299c...8d0 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 har du oppsøkt kirke? Anonymkode: c1c42...7ea
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 Takk for svar.. har også fått høre fra venninnen min at mange har gjort verre, så det handler vel mer om at jeg må tilgi meg selv.. hva mener du med at det ødela alt for deg? jeg har ikke oppsøkt kirke og har heller ingen planer om det, da skal jeg heller sitte alene og føle meg elendig. Anonymkode: 064b5...52b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 Hvem er det forresten som skal tilgi meg? Anonymkode: 064b5...52b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 7 timer siden, WubWub skrev: kjenner meg igjen, fortiden og alkohol ødela alt for meg Hvordan....? Anonymkode: 064b5...52b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem er det forresten som skal tilgi meg? Anonymkode: 064b5...52b Ingen. Men du må tilgi deg selv. Du har jo ikke gjort noen andre noe vondt. Slutt å skamme deg. Anonymkode: 4280e...7e7 3
Tummy Skrevet 30. desember 2017 #11 Skrevet 30. desember 2017 Prøv alene eller få med ei av veninene på noen kurs eller aktiviteter med menn. DNT kurs, det er masse kurs hele året, og fellers turer samt noen single turer. Danse kurs, rocksving eller swing, kurs.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 Mulig det er innlysende, men jeg må spørre. Hvorfor mistet du venninner av at du hadde sex med noen? Anonymkode: 408c9...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 hva med å knyte skolissen, og ta deg en joggetur? frisk luft, friske tanker. Anonymkode: c1c42...7ea
Gjest GoldenLioness Skrevet 31. desember 2017 #14 Skrevet 31. desember 2017 Hvorfor mistet du vennene dine? De fleste har hatt en dagenderpå de har vært flaue over. Å rote med to på en fest når du er full og singel er ikke akkurat noe voldsomme greier.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #15 Skrevet 31. desember 2017 Høres ut som noen ordentlig dårlige venner. Din oppførsel er helt normal for ungdommer, og overhodet ikke noe du trenger å skamme deg over. Jeg synes du bør gå videre i livet, og skaffe deg nye venner. Glem barndommen og ungdommen! Nå er du voksen og kan gjøre som du selv vil. Anonymkode: 07ded...855
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #16 Skrevet 1. januar 2018 På 31.12.2017 den 13.25, AnonymBruker skrev: Mulig det er innlysende, men jeg må spørre. Hvorfor mistet du venninner av at du hadde sex med noen? Anonymkode: 408c9...2e0 Mistet de ikke av sex, mistet de fordi jeg rotet med to samtidig et par ganger. Etterpå ble jeg stemplet som billig hore, gutta fikk creds og jeg følte meg plutselig ikke «velkommen i gjengen» lenger.. Anonymkode: 064b5...52b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #17 Skrevet 1. januar 2018 På 31.12.2017 den 14.44, GoldenLioness skrev: Hvorfor mistet du vennene dine? De fleste har hatt en dagenderpå de har vært flaue over. Å rote med to på en fest når du er full og singel er ikke akkurat noe voldsomme greier. Det burde kanskje ikke være det, men det har føltes sånn i flere år nå... også er jeg redd for at en potensiell ny kjæreste ikke skal ville stole på meg pga fortiden min (slik det var med eksen min..) Anonymkode: 064b5...52b
saltyliquorice Skrevet 1. januar 2018 #18 Skrevet 1. januar 2018 Du trenger ikke disse "vennene", du kan få nye. Det virker kanskje fjernt akkurat nå, men det er ikke umulig. Og gjett hva? De vil gi faen i hva du har gjort eller ikke gjort før, det hører fortiden til. Det samme gjelder en potensiell partner. Man blir ikke sammen med hvem som helst, og du kommer til å finne en som aksepterer deg slik du er i dag, og din fortid.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #19 Skrevet 1. januar 2018 Jeg føler meg også alene. Vi skulle møtt hverandre. Anonymkode: d2f9f...2c5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #20 Skrevet 1. januar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg også alene. Vi skulle møtt hverandre. Anonymkode: d2f9f...2c5 Hvorfor føler du deg så alene?:/ Anonymkode: 064b5...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå