Ciara Skrevet 3. februar 2005 #1 Del Skrevet 3. februar 2005 Vinduene? Gulvene? Badet? Rundvask? Det er så rart hvordan det hoper seg opp i heimen innimellom... Jeg vasker bad og gulv en gang i uka, og vinduene vaskes altfor sjelden :oops: Har vinduer mot en stor vei, så de blir så ufattelig møkkete med en gang at jeg nesten har gitt opp å vaske dem. Prøver å vaske alle rommene ordentlig (vegger, skap etc) en gang i året, men det blir nok litt lenger. Akk, alt man ikke har tid og krefter til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. februar 2005 #2 Del Skrevet 3. februar 2005 Vinduene? 1-2 ganger i året. Gulvene? Vasker en gang i uken, går over med tørrmopp/kost nesten hver dag. Badet? En gang i uken. Rundvask? Hva regner du som rundvask? Alle gulv og bad blir vasket en gang i uken, ordentlig (altså alle kriker og kroker). Pleier ikke å samle alt slik at det blir en stor rengjøring to ganger i året, gjør det litt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. februar 2005 #3 Del Skrevet 3. februar 2005 Vinduene: bor vet en av oslos mest trafikkerte veier da så det er nesten ikke vits.. Gulvene, kjøkkenet og badet: En gang i uken Rundvask med vegger og sånn (har 4 1/2 halv meter til taket og ingen stige så taket er det værre med) ca en gang i halvåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 4. februar 2005 #4 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har vaskedag en gang i uka men er blitt veldig nøye i det siste, sikkert fordi jeg er gravid og går mye hjemme og dermed energi så nå vasker jeg veldig ofte, har det alltid strøkent hjemme,men det er som sagt fordi jeg har ork til det.. når jeg jobber 100% blir det til en gang i uka,da fikser jeg ikke mer, men jeg passer på at det er ryddig og hvis det er mye støv,for eksempel på badet tar jeg det bare når jeg ser det, så blir5det ikke såååå mye på fredagen, da slipper jeg ofte med vask på gulv og støvsuging av tepper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 4. februar 2005 #5 Del Skrevet 4. februar 2005 Vinduer 1 g i året. Gulvene vasket vi sist før jul, men støvsuger ca 2. hver uke og bruker tørrmopp ellers. Badet 1 g i uken Rundvask har vi aldri gjort. her er ingen hysteriske på rengjøring, og mor gidder ikke ta alt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #6 Del Skrevet 4. februar 2005 Vinduene? Har vasket stue og kjøkkenvinduene 2 ganger etter at vi flyttet inn for 9 mnd siden. Gulvene? Støvsuger hver torsdag (har teppe på gulvene) Badet? Støvsuger og vasker hver torsdag Rundvask? Hva mener du med rundvask ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 4. februar 2005 Med rundvask mener jeg at man vasker et helt rom grundig (og gjerne de tingene man ikke tar med i den ukentlige vasken) - dvs tak, vegger, skap etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #8 Del Skrevet 4. februar 2005 KOM ARBEIDSLYST, HER SKAL DU MOTSTAND FINNE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 4. februar 2005 #9 Del Skrevet 4. februar 2005 Vinduene? 1-2 ganger i året. Gulvene? Støvsuger en gang i uken, koster kjøkkengulvet hver dag. Badet? En gang i uken, men vasken noe oftere. Rundvask? Tar litt og litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 4. februar 2005 #10 Del Skrevet 4. februar 2005 Vinduene: bor vet en av oslos mest trafikkerte veier da så det er nesten ikke vits.. :o Skjønner at vinduene blir fort skitne, men de vaskes vel innimellom? Det må da bli bedre enn å aldri gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #11 Del Skrevet 4. februar 2005 :o Skjønner at vinduene blir fort skitne, men de vaskes vel innimellom? Det må da bli bedre enn å aldri gjøre det... Har bodd ved siden av en traffikert vei, og vet at det er nyttesløst å vaske vinduer da. Tar omtrent en dag før de er skitne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. februar 2005 #12 Del Skrevet 4. februar 2005 Vinduene? 1-2 ganger i året. Gulvene? Vasker en gang i uken, går over med tørrmopp/kost nesten hver dag. Badet? En gang i uken. Rundvask? Hva regner du som rundvask? Alle gulv og bad blir vasket en gang i uken, ordentlig (altså alle kriker og kroker). Pleier ikke å samle alt slik at det blir en stor rengjøring to ganger i året, gjør det litt etterhvert. Samme her Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 5. februar 2005 #13 Del Skrevet 5. februar 2005 Har bodd ved siden av en traffikert vei, og vet at det er nyttesløst å vaske vinduer da. Tar omtrent en dag før de er skitne igjen. Jepp. Har bodd noen år i Pilestredet, for å si det sånn... men jeg vasket vinduet en gang i året da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 5. februar 2005 #14 Del Skrevet 5. februar 2005 Vinduene må vel vaskes innimellom selv om man bor ved en traffikert vei, kan ikke forstå noe annet jeg. Ser derer i det hele tatt ut av rutene når det er gått noen år? Vaske innimellom, så får skiten legge seg på nytt. Skitt på skitt på skitt må jo bli skikkelig ekkelt etter hvert. Eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #15 Del Skrevet 5. februar 2005 Dette er nok vanskelig for en som ikke har opplevd det selv....men det er altså ingen forskjell på å vaske vinduene en gang i året eller om man vasker de en gang i uka. Regn og snø tar vekk den verste skitten uansett. Håper dette var oppklarende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 5. februar 2005 #16 Del Skrevet 5. februar 2005 Dette er nok vanskelig for en som ikke har opplevd det selv....men det er altså ingen forskjell på å vaske vinduene en gang i året eller om man vasker de en gang i uka. Regn og snø tar vekk den verste skitten uansett. Håper dette var oppklarende Kan bare underskrive på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanja Skrevet 5. februar 2005 #17 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg tørker støv hver dag og vasker gulvene 2 ganger i uka, gangen og kjøkkenet vaskes hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå