Gå til innhold

Bare jeg som blir lei meg av se familiemedlemmer åpne opp haugvis av gaver fra venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Mens der sitter jeg med 5 gaver, og 2 er fra søsken, 3 fra foreldre?

Anonymkode: 7530c...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en av de som åpner flere gaver fra venner, broren min ikke. Hva er forskjellen? Jo jeg kjøper også gaver til venner, ikke han. Da kan han i allefall ikke bli lei seg. 

Anonymkode: b05e1...970

• Liker 14
Skrevet

Nei, det går helt fint. Er ikke så opptatt av gaver, og har mest lyst til å bare kutte det helt ut(men det var ikke alle andre enige i).

Anonymkode: 3d948...d79

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en av de som åpner flere gaver fra venner, broren min ikke. Hva er forskjellen? Jo jeg kjøper også gaver til venner, ikke han. Da kan han i allefall ikke bli lei seg. 

Det er vel kanskje ikke helt hva denne tråden handler om..

Anonymkode: 016ba...dc6

• Liker 16
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, det går helt fint. Er ikke så opptatt av gaver, og har mest lyst til å bare kutte det helt ut(men det var ikke alle andre enige i).

Anonymkode: 3d948...d79

Det handler vel ikke om gavene vel? Man skjønner vel at det handler om hvor mye mennesker man har i livet som bryr seg?

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er vel kanskje ikke helt hva denne tråden handler om..

Stemmer :)

Skrevet

Det handler vel ikke om gavene vel? Man skjønner vel at det handler om hvor mye mennesker man har i livet som bryr seg?

Stemmer :)

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Mens der sitter jeg med 5 gaver, og 2 er fra søsken, 3 fra foreldre?

Ja, egentlig. Fikk tre gaver i år. Stusslige greier. 

Anonymkode: 720f8...60d

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, egentlig. Fikk tre gaver i år. Stusslige greier. 

Anonymkode: 720f8...60d

Det skjønner jeg godt :hjerte:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I min verden var ikke det logisk nei, i min verden går gaver ut på om man velger å kjøpe til hverandre eller ikke. Jeg vet jo at broren min har minst like mange venner som meg. Så for min del burde T.S poengtert at hun mente det betyr at få bryr seg om henne. 

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor skal jeg bli lei meg for at familien har venner, og at den vennegjengen har avtale om utveksling av gaver? 

Anonymkode: 95416...2cf

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan vel bli lei seg når det så tydelig syns at han ikke har venner som er så nære at de utveksler gaver med ham? Hvordan kan du ha så liten empati og sosial IQ?

• Liker 9
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hadde søsken som fikk flere gaver fra venner . Kan ikke huske at det føltes feil selv om mine venner og jeg ikke ga herandre noe . 

Men nå hadde jeg jo venner da . Om du ikke har noen så skjønner jeg at det blir sårt . 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

I min verden var ikke det logisk nei, i min verden går gaver ut på om man velger å kjøpe til hverandre eller ikke. Jeg vet jo at broren min har minst like mange venner som meg. Så for min del burde T.S poengtert at hun mente det betyr at få bryr seg om henne. 

Takk for at du viser forståelse for oss som kanskje ikke har det så bra og spesilet i jula, da det kommer veldig tydelig frem, tusen takk,

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Hulderen said:

Han kan vel bli lei seg når det så tydelig syns at han ikke har venner som er så nære at de utveksler gaver med ham? Hvordan kan du ha så liten empati og sosial IQ?

Tror folk begynner å mangle en del empati, og ikke bryr seg selvom de ser det.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, NotNaomi said:

Hadde søsken som fikk flere gaver fra venner . Kan ikke huske at det føltes feil selv om mine venner og jeg ikke ga herandre noe . 

Men nå hadde jeg jo venner da . Om du ikke har noen så skjønner jeg at det blir sårt . 

Jeg har noen få bekjente,men ikke nære nok til å gi juelegaver. og da er det litt leit å se den flere familiemedlemmer,som for en 10-12 stk gaver fra venner,.som i tillegg er dyre, ja jeg skjønner at de gir gave tilbake, men det er gaver man ser er med omtanke, og ikke bare for å gi..

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Hulderen skrev:

Han har IKKE færre venner en meg, egentlig motsatt, de bare kjøper ikke til hverandre. Som sagt så er ikke antall gaver ensbetydende med hvor mange man har i livet sitt som bryr seg om en i min verden. Men skjønner jo at i denne tråden er det sånn. 

• Liker 7
Skrevet

Han har IKKE færre venner en meg, egentlig motsatt, de bare kjøper ikke til hverandre. Som sagt så er ikke antall gaver ensbetydende med hvor mange man har i livet sitt som bryr seg om en i min verden. Men skjønner jo at i denne tråden er det sånn. 

Men nå handler ikke tråden om det...

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, NotNaomi said:

7 minutter siden, Hulderen said:

OG min familie vet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...