AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Del Skrevet 30. desember 2017 Ja, oversharing er jo et tema i dag. Ikke minst på blogger, men også på andre sosiale medier som Facebook, Instagram og Snapchat. Én ting er at det går ut over personen selv, en annen når det dreier seg om uthenging av barn, partnere, ekser, venner og uvenner, med bilde, navn eller i en svært gjenkjennelig kontekst. Ekstra vanskelig blir det når personen høster mange "likes", klikk eller annen positiv oppmerksomhet, og selv ikke virker til å bry seg om at dette kan ha negative følger for de(n) det blir brettet ut om. Noen som har venner eller familiemedlemmer som deler mer enn det sunt er? Hvordan reagerer du? Tips til hvordan man kan uttrykke seg hvis man skal ta opp dette? Hvilke mekanismer tror du ligger bak oversharingen? Anonymkode: b3b29...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 30. desember 2017 #2 Del Skrevet 30. desember 2017 Ei langtunna venninne jeg ikke ser med delte pottebilde med caption «ÅHHH L-I er sååå stor jente og har begynt å bæsje på potte. Stooooore fine bæsjen - flinke jenta mi». Herregud, tenkte jeg bare... herregud. Sånne folk adresserer jeg ikke - de er beyond. Andre ting prøver jeg å overse, dersom det ikke henger ut folk på grovt vis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå