lemoncake Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Vi har en kattunge på snart 7 måneder som er ganske så aktiv. Veldig nysgjerrig og oppvakt. Han har mange leker, men ingen leker hvor han får brynet seg litt på og jobbe for å få ut godbiter osv. Det synes vi er på tide at han får, men det er mye å velge blant der ute og ikke alt er særlig rimelig. Derfor vil jeg spørre om råd her: noen som kan anbefale en slik leke som kunne passet for vår katt?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Du kan helt sikkert lage noe selv, som ikke koster skjorta Jeg lagde en aktivitetsleke av en tom Capri Sonneeske en gang. Putta godbiter inni den, og så måtte katten bruke labben igjennom de små hulene for å få tak i godbitene. Så en tom eske, med hull i, kan være mer enn nok. Anonymkode: 6cdd8...204
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Kjøpte nylig (i november) Dreamies i butikken, fulgte med en sån "mus-dispenser" som må veltes for å få ut noen godbiter. Han ene elsker den, han andre... tja Anonymkode: f7d96...f80
lemoncake Skrevet 30. desember 2017 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2017 Takk for råd! 😄 noen som har erfaring med disse? https://buddy.no/produkt/katt/tilbehor-katt/leker/nina-ottosson-mixmax/
Perelandra Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte nylig (i november) Dreamies i butikken, fulgte med en sån "mus-dispenser" som må veltes for å få ut noen godbiter. Han ene elsker den, han andre... tja Anonymkode: f7d96...f80 Jeg har også en slik som jeg kjøpte nylig på Rema 1000. Storepus elsker godteri-musa og ser ut til å like å måtte arbeide for maten. Lillepus bryr seg ikke og skjønner knapt vitsen med den.
Perelandra Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Her er Storepus med godteri-musa. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå