Gå til innhold

Aktivitetsleker til katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en kattunge på snart 7 måneder som er ganske så aktiv. Veldig nysgjerrig og oppvakt. 

Han har mange leker, men ingen leker hvor han får brynet seg litt på og jobbe for å få ut godbiter osv.  Det synes vi er på tide at han får,

men det er mye å velge blant der ute og ikke alt er særlig rimelig. Derfor vil jeg spørre om råd her: noen som kan anbefale en slik leke som kunne passet for vår katt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan helt sikkert lage noe selv, som ikke koster skjorta :) Jeg lagde en aktivitetsleke av en tom Capri Sonneeske en gang. Putta godbiter inni den, og så måtte katten bruke labben igjennom de små hulene for å få tak i godbitene.  Så en tom eske, med hull i, kan være mer enn nok.

Anonymkode: 6cdd8...204

Skrevet

Kjøpte nylig (i november) Dreamies i butikken, fulgte med en sån "mus-dispenser" som må veltes for å få ut noen godbiter. Han ene elsker den, han andre... tja :) 

Anonymkode: f7d96...f80

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte nylig (i november) Dreamies i butikken, fulgte med en sån "mus-dispenser" som må veltes for å få ut noen godbiter. Han ene elsker den, han andre... tja :) 

Anonymkode: f7d96...f80

Jeg har også en slik som jeg kjøpte nylig på Rema 1000. Storepus elsker godteri-musa og ser ut til å like å måtte arbeide for maten. Lillepus bryr seg ikke og skjønner knapt vitsen med den.

97729_Snacky-Mouse-Range-Shot-with-Mouse

Skrevet

5a4818ce8026d_20171222_115617-forminsketbilde.jpg.4644601b996fb8c2b4d1b101c0c31111.jpg

Her er Storepus med godteri-musa.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...