AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Hvis du dater ofte så går det vel litt til drinker eller kaffe, og jeg vet mange kjøper seg nye klær og ordner seg litt ekstra. Hvor mye bruker du på dating? Anonymkode: d336d...78c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Bruker minst 3-4000 kr på et par dater. Dette sikrer meg fitte... Anonymkode: 52bf0...165
John_Felipe Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Ekstremt sjelden på 1. date, altså omtrent aldri. Siden det er kun drikke og prating/bli kjent. Om det klikker og vi kommer til 2. date så har penger ingen betydning for meg for å gi både meg selv og daten en fin opplevelse 2. date for meg har vært alt fra 500-5000
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Nå er jeg kvinne, og er på en del kaffe dater, og jeg betaler like ofte som mannen betaler, eller jeg betaler for meg selv. Og kaffe er ikke dyrt. Det har blitt noen andre dater og, da er det stort sett middag. Her har mannen ofte betalt, eller jeg betaler for meg selv. Tredje date er ennå mer sjelden, men da er det gjerne hjem til meg, hvor jeg lager middag og har vin. Klær jeg kjøper, kjøper jeg fordi jeg liker de, nå bruker jeg alltid kjole uansett, så har nok klær som er pene nok til date. Anonymkode: 297d2...0f5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Spørs hvordan type date. Før var jeg en som kunne si ja til å bli med på en øl eller på gratis kunst vernissager, da brukte jeg minimalt med innsats og penger. Om vi drakk mer enn to øl så betale vi annenhver runde som regel så det kunne gå kanskje 400 kr på en kveld. Etter jeg ble voksen (25+) har jg sagt nei til sånne useriøse dates på pub, og kun ja til middagsdater. Da betaler han for maten (som oftest, men det har også skjedd at jeg har betalt for meg selv hvis vi er på en mere type cafe enn restaurant) , og da legger jeg mye innsats i det og sørger for å ha nyklippet hår og helst blowdried og stylet hos frisøren samme dag (2500 kr) , noen ganger har jeg også betalt for at de legger sminke på meg (450 kr) , og nytt antrekk (ca 600) og av og til nye sko (ca 700 kr). Har skjedd to ganger at jeg også kjøpte ny jakke før en date for å se smashing og matchende ut med jakke og antrekk, men det er ikke noe jeg "pleier" å gjøre til dates. Har hatt to kjærester gjennom livet, vært på useriøse dates med ca 15 stk gjennom årene i mellom som singel, og rundt 7-8 stk på restaurant dates. En gang et stykke unna og da spleiset vi på flybilletten , han betalte hotellet (og sov hjemme hos seg selv mens jge hadde hotellrom for meg selv, vi trivdes veldig godt første daten, så tok en ny date dagen etter og da betalte han hotell en natt til for meg, han insisterte på å betale selvom jeg sa jeg kunne, og tredje til sjette dagen sov jeg hos han og han er en av de jeg har vært kjæreste med også sammen i 6 år, han imponerte meg fra første stund ) Anonymkode: 603e4...8a7 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Nei, jeg er kvinne. Anonymkode: a5e0f...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå