AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Trenger en endelig konklusjon: Når er det best? Vet at i romjulen er varer satt til 50-70 %, mens ved januar er varene satt til nesten gratis. Spørsmål er mer hvilke varer som er igjen som er satt til nesten gratis. Veldig lite stas å satse på en mnd. i året på årsinnkjøp og faile. Anonymkode: 2064e...7c4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Hei. Mine beste kjøp har jeg gjort i uken før Black friday og på Cyber Monday Anonymkode: f9282...f20
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger en endelig konklusjon: Når er det best? Vet at i romjulen er varer satt til 50-70 %, mens ved januar er varene satt til nesten gratis. Spørsmål er mer hvilke varer som er igjen som er satt til nesten gratis. Veldig lite stas å satse på en mnd. i året på årsinnkjøp og faile. Anonymkode: 2064e...7c4 Umulig å svare deg på. Det kommer helt an på produkt og butikk. Du må rett og slett følge med og vurdere om romjulssalget er ey godt tilbud eller om du vil vente til januarsalget og håpe på et bedre tilbud da, eller om prisen i januar fyker til himmels. Anonymkode: 3a78d...9ac
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Det er aldri noe som er gratis. Ddt er salg hele året så du får alltid noe på tilbud Anonymkode: 1fe18...7f7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Men hvis du selv vet opprinnelig førpris, så vet du jo hvor bra salget er pr. krone; men om det er en eneste vare igjen du faktisk trenger i januar vs. romjulen er jo et annerledes spørsmål. Anonymkode: 2064e...7c4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Hvor finner dere disse gode tilbudene? Når det gjelder klær f.eks, finner jeg ikke fine passende klær på tilbud. Er ofte bare xxs eller xxl igjen i størrelse, og det er spesielle klær eller knall farge. Anonymkode: 2ab7a...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå