Gå til innhold

nylonstrømper i dress sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være dresskledd i morgen og har vurdert sorte nylonstrømper i dress skoene mine, jeg syns det føles bedre og ser bedre ut.

Er dette helt feil eller er det greit.

Anonymkode: a9d7c...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo fint det. Men kan bli litt klamt hvis du svetter en del og skoene ikke er serlig ventilerte.

Anonymkode: dd1c6...de0

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fint det. Men kan bli litt klamt hvis du svetter en del og skoene ikke er serlig ventilerte.

blir mindre klamt enn med sokker da jeg får litt mer plass i skoen, bør jeg gå for ankel,kne eller strømpebukse,vil ikke at naken hud skal vise når jeg sitter og legger bena i kryss.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

blir mindre klamt enn med sokker da jeg får litt mer plass i skoen, bør jeg gå for ankel,kne eller strømpebukse,vil ikke at naken hud skal vise når jeg sitter og legger bena i kryss.

Er du en mann som skal bruke det? Kvinner vet hva de vil kle seg med:laugh:

Anonymkode: 638c7...e34

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du en mann som skal bruke det? Kvinner vet hva de vil kle seg med:laugh:

ja jeg er mann

Skrevet

Om du bruker ankelsokker eller strømpebukse får du egentlig ta på feelingen ut i fra hvor varmt det er ute. Men skal du ut og se på fyrverkeri på nyttårsaften. Så ville jeg gått for strømpebukse. 17mai ville jeg gått for ankelsokker osv.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja jeg er mann

Og late som om ingen ser det.....:nori: 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke et fetisj-forum, tdsm.

Anonymkode: 2ca3c...ff8

• Liker 3
Skrevet

babompibomp

Skrevet

Hvis du vil unngå å få skille mellom buksebeina og sokkene, foreslår jeg at du heller bruker knestrømper eller lange ullsokker enn strømpebukse. Det er mer behagelig enn å bruke strømpebukse under dressbukse.

AnonymBruker
Skrevet

Man skal aldri se bare legger mellom sko og bukse når en mann kler seg i dress. Knestrømper er svaret, ensfargede eller fargerike. Engelskmenn er flinke til å lage litt mer fargerike og morsomme knestrømper for menn. Nylonstrømper sender du rare signaler med. Folk vil enten tro du er show off eller kinky. I jobbsammenheng er ikke det så heldig. 

Anonymkode: 9e4e0...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Kan informere om at jeg brukte sorte knestrømper 20 den og fikk hverken positiv eller negativ reaksjoner på det

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle noen bry seg om det? Det jeg bryr meg minst om på et plagg se sokkene eller strømpene. Eller hvilke tekstiler de et laget av. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle noen bry seg om det? Det jeg bryr meg minst om på et plagg se sokkene eller strømpene. Eller hvilke tekstiler de et laget av. 

var bare en over her som sa jeg ville bli sett på som sær og kinky fordi jeg bruker nylonstrømper som mann.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde stusset hadde jeg sett en mann med det, men jeg hadde selvfølgelig ikke sagt noe. Jeg er jo ikke frekk. Men jeg ville ikke datet en sånn mann. 

Anonymkode: 4e784...127

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde stusset hadde jeg sett en mann med det, men jeg hadde selvfølgelig ikke sagt noe. Jeg er jo ikke frekk. Men jeg ville ikke datet en sånn mann

En sånn mann? Er mannen satt så i bås ut i fra valget av tekstilene han bruker på føttene?

Er set slik at de som bruker bomull, akryl og polyester på føttene er dateemne. Mens de som bruker ull, nylon og bambus er potensielle konemisshandlere du ikke vil date?

Interessert i å vite hvilke stoffer du aksepterer at menn bruket i lue om vinteren. Ville du datet en person som bruker lue i akryl?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En sånn mann? Er mannen satt så i bås ut i fra valget av tekstilene han bruker på føttene?

Er set slik at de som bruker bomull, akryl og polyester på føttene er dateemne. Mens de som bruker ull, nylon og bambus er potensielle konemisshandlere du ikke vil date?

Interessert i å vite hvilke stoffer du aksepterer at menn bruket i lue om vinteren. Ville du datet en person som bruker lue i akryl?

Såså, det er nok nå. Dette er et diskusjonsforum for å diskutere klær og mote, ikke et fetisj-forum. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såså, det er nok nå. Dette er et diskusjonsforum for å diskutere klær og mote, ikke et fetisj-forum. 

Hva har dette med fetish å gjøre? Blir kvinner opphisset av å gå med lilla sokker? Det er dresssokker det er snakk om... Sokker!

Er det fetish å bruke blå T-skjorte med bilde av en marihøne på???

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde stusset hadde jeg sett en mann med det, men jeg hadde selvfølgelig ikke sagt noe. Jeg er jo ikke frekk. Men jeg ville ikke datet en sånn mann. 

ja selvfølgelig hadde du stusset over det, det må være noe av det værste en mann kan gjøre, gud forby at en mann skulle bruke nylonstrømper, han burde blitt arrestert og satt i fengsel, noe så uhørt og tragisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...