mrs V Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Hei! Noen som vet hvordan en kan sminke over en tatovering på bryllupsdagen? Har en på overarmen og vil helst ikke at den skal synes Med hilsen Mrs V
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Ser ikke helt for meg at det blir vellykket å sminke over en tatovering - som skal vare hele dagen.... Tror jeg heller ville valgt en kjole med litt ermer som skjuler den.
Gjest manic Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 På tv-shop reklamerer de for en sånn kamuflasje-krem. Husker ikke navnet, og har vel egentlig ikke særlig troen på det men
Cathie Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 jeg fant en sånn på en amerikansk side.. skal se om jeg finner den igjen...
Cathie Skrevet 3. februar 2005 #5 Skrevet 3. februar 2005 Her tror jeg har hørt noen som brukte den, og som var fornøyd...
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #6 Skrevet 3. februar 2005 Har en tatovering på overarmen og en langs ryggraden(ca 20-25 cm lang), skal ikke gjøre noe for og skjule dem. Skjønner ikke helt vitsen med og prøve. Den på ryggen vil jo bli skjult av hår, slør og litt av kjolen, men den på overarmen vil jeg ikke gjøre noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå