AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Jeg har bestilt en ny og større tv, og dermed trenger jeg også en større tv-benk. Da tenker jeg at jeg har en slik romdeler fra Jysk, så kan jeg jo like så greit legge den ned og bruke den som tv-benk. Men funker det? Blir det stødig? Har ikke prøvd enda, men kan alltids prøve. Eller er det noen andre som har gode tips? Kan alltids gå på bruktbutikk, men fint om det kan gjøres kostnadsfritt selvfølgelig. Anonymkode: 9e1cf...e84
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Null stress, har gjort det selv 😊 Anonymkode: 389c7...883 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Hva med å henge TV’en på veggen? Da blir det jo sikrere ift. at TV’en kan velte dersom du har besøk av barn eller viltre hunder også. Anonymkode: a2547...17b 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Null stress, har gjort det selv 😊 Anonymkode: 389c7...883 Så bra! Da tror jeg nok at jeg gjør det - takk for svar! 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å henge TV’en på veggen? Da blir det jo sikrere ift. at TV’en kan velte dersom du har besøk av barn eller viltre hunder også. Anonymkode: a2547...17b Takk for tips - har vurdert det, men jeg tror nok jeg er mer fornøyd med å ha tv-en stående - ts Anonymkode: 9e1cf...e84
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Da tror jeg nok at jeg gjør det - takk for svar! Takk for tips - har vurdert det, men jeg tror nok jeg er mer fornøyd med å ha tv-en stående - ts Anonymkode: 9e1cf...e84 Men dobbeltsjekk at det blir stødig nok, hvis hylla er gammel, kan den ha blitt slarkete. Men i utgangspunktet skal det gå fint. Anonymkode: 389c7...883
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men dobbeltsjekk at det blir stødig nok, hvis hylla er gammel, kan den ha blitt slarkete. Men i utgangspunktet skal det gå fint. Anonymkode: 389c7...883 Takk! Det skal jeg gjøre! Den er relativt ny, så jeg tenkte jeg skulle gå over skruene før jeg prøver -Ts Anonymkode: 9e1cf...e84
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 Jeg har opplevd at en hylle fra Jysk har klappet sammen. Det var riktignok under montering. Men jeg ville aldri plassert en ny tv på en hylle fra Jysk. Anonymkode: c85f2...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå