AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 hei har møtt ei som jeg har blitt litt betatt av, men hun er veldig sjenert av seg så det er ikke så lett å komme seg innpå henne noen som har noen råd om hvordan jeg skal gå frem? Anonymkode: eba8b...159
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Hiv i hu alkohol. Anonymkode: e373d...a75
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Iallfall ikke påpek at hun er sjenert eller nevn det på noen måte. Vær og vis at du er avslappet rundt henne, så vil hun bli avslappet rundt deg etterhvert. Å være sjenert betyr bare at man bruker litt lengre tid på å bli kjent med andre og slippe noen inn, bare vær tålmodig. Anonymkode: 72aeb...b98
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Vær rolig og tolmodig. Når du spør om noe, la henne svare selv om hun svarer treigt, stammer eller er treig med å fullføre setningen/ det hun skal si. Vær interessert i hvem hun er og hva hun liker. Gjerne si en spøk innimellom om du har anlegg for det. Ikke baksnakk andre når du snakker med henne, det kan få deg til å virke negativ og dømmende ovenfor andre mennesker, og sjenerte mennesker er ofte redd for å bli dømt selv. Men ikke ros andre mennesker for mye heller, for da kan det være hun ikke forstår at du liker henne etterhvert som dere snakker samme Hun kan også tenke at hun ikke er like bra eller interessant som de du skryter av. Vær genuin og ærlig om hva du liker eller misliker. Ikke lat som om du liker Star Wars om hun liker det, men forsøk ha en samtale om hva dre misliker og liker ved filmene. Osv Sosialisering er komplisert Anonymkode: 503ef...9be
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Prat og vis at du er interessert.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Slepp en fis så er isen brutt. Anonymkode: 1f444...acc 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Det kan være lurt at du tar initiativ til å prate. Gå bort til henne og prat. Jeg er selv veldig sjenert, men liker å prate med folk uansett da. Så jeg er som regel ikke den som starter samtalen, men hvis noen kommer bort og begynner å prate så blir jeg veldig glad, og prater tilbake Anonymkode: 4bd3c...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå