Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som reagerer på holdningene tollere utfører i Østfold fylke? er det bygde kultur og holdninger du får i fleisen?

generelt når jeg kommer alene og skal over grensen opplever jeg at du er veldig utsatt og dem skal på en eller annen måte få deg opp i et hjørne og kategorisere deg som en smugler og sette deg i sjakk, selv om man ikke har gjort noe ulovlig. Kan norske borgere får rett til psykologi time etter et møte med norske tollere i Østfold fylke. 

Vil høre om andre har samme erfaring? 

Anonymkode: d38ee...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rolleyes:

Anonymkode: e49dd...fdd

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan det er på svenskegrensa i Østfold. Jeg har bare erfaring fra ulike flyplasser. Tollerne bare står der, har knapt sett de stoppe noen. 

Jeg ble en gang stoppet og spurt om en eske/boks jeg hadde med meg gjennom tollen var kostbar. Jeg svarte at den var under beløpsgrensa, han svarte OK og ønsket meg en fin dag. Jeg hadde kvittering til å dokumentere at jeg hadde rett, kunne vist kontoutskrift etc. De var ikke interessert, spurte ikke om noen ting. 

Jeg tenker de egentlig står der for å ta storsmuglere. At de ikke er så interesserte i vanlige folk sin ekstra flaske likør. 

Anonymkode: 128df...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...