Gå til innhold

Veldig vanskelig for å komme in på folk, vanskelig å finne kjemi med en evt kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd og tror det er en sammenheng mellom det å ikke lett få venner, nære relasjoner og ikke lett bli forelska. Vel, jeg har vært forelska siden jeg var 15, men i 3 forskjellige menn da. Hadde en pause fra forelskelsen i noen år før jeg fikk følelser for de to siste. Det klaffet ikke med noen. Ikke fordi det har vært lav interesse, men mange ting som jeg ikke vil forklare her. 

Jeg tror det kan bli vanskeligere med alderen i tillegg. Nå er jeg 27 snart. Jeg har aldri hatt kjæreste eller sex. Jeg har såvidt hatt et par dates, som jeg aldri ville bli sammen med, men som jeg datet fordi jeg ville ha bekjentskaper. Ellers, absolutt ingenting.

jeg sørget og sørget over "Lars" som jeg hadde kjent i 6 år. Fordi vi var gode venner, og jeg hadde fått følelser. Han var perfekt på alle måter. Jeg tenkte allerede da jeg ble kjent med ham at det var dumt at jeg ikke forelsket meg. Han er den mest stabile jeg vet om, fester ikke, ligger ikke rundt, ikke ute etter oppmerksomhet , men har likevel solid nettverk og var fra og bodde i Oslo. Oslo har alltid vært det som føltes som hjemme, frem til nå da.. (er ikke derfra selv). Jeg analyserte absolutt alt. Så om han hadde sett meldingen , gråt om han ikke svarte med en gang. Veldig lang historie, men det viste seg etter 3 år med masse tid sammen at han hadde fått følelser og. Jeeg snakket med mamma om det. Hun sa at selv om det ikke er nødvendigvis han som bllir kjæresten min så er det en annen mann ute i verden som sitter og "venter på meg". Jeg begynte i en reisejobb og han var der! Ganske fort og Faktisk. Jeg dro til jobben med stor sorg, fordi jeg var redd for å "miste" Lars og gli fra han. Men han her "tok meg med storm". Da er det bare en ting som var så dumt. En ting kommer i veien. 

Og nå har jeg tenkt på han over et år,. Jeg føler snart det blir umulig :/  hva står i veien neste gang liksom? Skulle ikke forundre meg om det neste blir en gift mann. En fra et land som er nærmest på andre siden sv kloden, eller en fra et land som er på feil farger hos udi...

Hvor skal jeg finne en som det er aktuelt med?hvor skal jeg finne noen som ikke allerede er etablert? Som har gjensidige føleser? 

Anonymkode: f0ec9...5b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Gjest Frøkenskog
Skrevet

For en totalt forvirrende og rotete tekst! Kan du formulere deg en gang til? I korthet..😊 

Skrevet

Har du prøvd nettdating? Da kan du prate med mange og treffe de som virker interessante. Lettere å treffe noen du har charter med en uke eller to i forveien.

Gjest Frøkenskog
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Frøkenskog skrev:

For en totalt forvirrende og rotete tekst! Kan du formulere deg en gang til? I korthet..😊 

Eller spør du rett og slett om det alle lurer på? Hvor du kan finne en mann med gjensidig interesse og kjemi som er singel? Da trenger ikke vi å lese hele livshistorien.. 😊 

Prøv nettdating eller vent så dukker han opp! 

Endret av Frøkenskog
Skrevet
1 minutt siden, Frøkenskog skrev:

Jeg har alltid vært stille og sjenert. Blitt beskrevet som ei som er vanskelig å plassere. Folk vet ikke hvem jeg er selv om de har omgått meg en stund, noe som er vondt for meg da jeg føler jeg kjenner andre. Jeg får altså ikke kjemi noe lett. Er redd dette også kan gjelde kjærlighetslivet. Jeg har aldri hatt sex eller kjæreste, og tenker at sammenhengen er at jeg ikke får kjemi, finner ikke folk lett tiltrekkende eller intressante. Pga få interesser. De ekstroverte finner seg kjærester i hytt og pine, danner også lett dypere vennskapelige relasjoner. 

Hvis jeg skulle bli betatt av en, så vil jeg jo ikke vite hvordan jeg skal fange interessen hans. 

Alderen stiger og folk etablerer seg. Sjansene blir derfor enda mindre. Finnes nok igjen single menn som kan være attraktive for meg, men det er jo mye som skal klaffe. Og gjerne en som ikke må gi oppmerksomhet til andre kvinner i tillegg, som jeg synes kan være vanskelig å finne. Menn er jo utro i hytt og pine, jeg føler de ikke klarer å motstå kvinner rett og slett. Foreløpig har jeg vært betatt av en som ikke klarteå se en fremtid med meg, det sved, men er flere år siden og fyren er totalt glemt. Den neste jeg ble betatt av fant jeg fort ut var en som lå med det første og beste som bød seg, slike ville jeg aldri blitt lykkelig med. I tillegg, etter å ha knullet ferdig hun første, ga han oppmerksomheten til ei annen, hun fant utnat hun ikke orket noe videre pga hans oppførsel. Så gikk jeg noen år og følte meg befridd fra forelskelse. 

Jeg dro så til Izmir sammen med ei venninne. Vi skulle bare på ferie, og jeg trodde aldri jeg kunne vli forelsket i en muslim, men den ENE fyren klarte det likevel. Var ikke kjærlighetserklæringer. Men han tok kontakt mye, og gjør det enda av og til. Fikk ingen dårlige følelser om ham, og han bodde i en veldig fin leilighet. Men likevel var jeg alt for redd for at han bare var ute etter norsk pass, at han så på meg som midlertidig moro fordi jeg var norsk (han ga ikke uttrykk for at han ville ha sex) og religionen i seg selv. Han var religiøs nok til å ikke drikke, gikk i moskeen hver fredag og fulgte ramadan. Likevel var han ikke nazi på sin religion. Syntes dette var alt for synn, at den siste biten (land og religion) skulle stå i veien. Hadde han vært norsk hadde jeg tatt det videre med en gang. 

Så forelsket jeg meg i min beste kompis. Lot alt gli ut fordi jeg var redd for å bli såret IGJEN. Dette var han jeg alltid snakket til mamma om. 

Så graff jeg han jeg liker nå. Men han er heller ikke aktuell. Ingen gir noen advarsler, dårlig rykte har han heller ikke. Men han gir for mye oppmerksomhet til kvinner generelt. Han har ikke hatt kjæreste og er nesten 30. Han skrev en del til meg og jeg hadde lyst å gi han en sjanse, men det viste seg at han skrev til venninna mi og. Da tenker jeg at han nok bare ser på kvinner som moro, og jeg ble en i rekken. 

Det er menn å velge i, men jeg blir ikke fysisk tiltrukket. Derfor begynner jeg å miste troen. Jeg kan ikke bare ta en tilfeldig mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...