Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Både her på KG og på MSN, popper det automatisk opp forslag med tidligere innskrevne mailadresser og nicket mitt ved innlogging. På en felles-PC kan det for eksempel være greit at ikke alle tidligere innskrevne msn-adresser eller nick her og der popper opp som forslag til neste mann som skal inn på den aktuelle siden. Noen som vet hvordan jeg får vekk det ?
Gjest Kaffegjesten Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Du gjør følgende hvis du bruker Windows Outlook eller Outlook express: f eks på skrivebordet - eller kontrollpanel / høyreklikk på IE / Egenskaper for internett / trykk på fanen med "innhold" / trykk på "autofullfør" / velg så det som passer for deg mhp å hukse passord osv. Lukk tesktboksen - ferdig!
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #3 Skrevet 4. februar 2005 Det har ikke noe med KG eller MSN å gjøre, men instillinger som du har gjort og kan fjerne selv slik Kaffegjesten sier.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Det fungerte på IE, men noen som vet hvordan jeg får vekk samme på MSN ? Der kommer det også opp forslag til tidligere innloggede adresser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå