Gå til innhold

En alfahanns bekjennelse!

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke er en ledertype, noe du neppe er ettersom du ikke engang har greid å skaffe deg lønnet arbeid, er du neppe en alfahann 

Anonymkode: 42030...472

Man kan fint være en alfahann og leder uten å ha jobb. Kluet her er at han har behov for å si at han er alfa. Ingen alfaer har slikt bekreftelsesbehov. De vet selv de er alfa og alle rundt vet det

Ergo. Ts er ikke alfa. Alfaer er okke medlem på Kvinneguiden heller

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syntes ikke det høres særlig alfa ut å ta et annet menneskets positive kvaliteter til inntekt for egenverdi. Det stammer fra usikkerhet og avhengighet. En som er trygg på seg selv trenger ikke skryte av hvor flott omgangskretsen sin er i et forsøk på og heve egen status. De som driver med name-droppings og slikt er ofte det motsatte av alfa. 

At du bruker innlegget ditt til å skryte dama di opp i skyene forteller meg at du soler deg i hennes glans. Det høres ut som at hun er den faktiske alfaen her. Det er ofte slik at andre mennesker skryter alfaer opp i skyene

Endret av WubWub
  • Liker 6
Skrevet
1 time siden, jabx skrev:

Med tanke på at de aller fleste ledere er menn, så bommer du vel ganske kraftig her? Hvordan kan det "som regel" være kvinner som er ledere i følge deg når de i realiteten utgjør mindretallet?

Det er mye av det samme i forhold til mannlige ledere. Det er ikke folk som har naturlige lederegenskaper som blir ledere i arbeidslivet. Det å ville bli leder er ofte en sterkere hånd i arbeidslivet enn det å ha naturlige lederegenskaper som folk stiller seg bak når reguleringer ikke manifesterer lederskap. Det er åpenbart hva slags lederskap TS sikter til.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hva mange vil kalle en typisk alfahann, eller så har jeg blitt betegnet av flere. Jeg er dominant, men allikevel ikke. Jeg er også en "taper", er uten jobb akkurat nå, sliter med diverse psykiske problemer. Allikevel har jeg en jente mange vil betegne som en typisk sexy babe, hun er veldreid og pen, men i tillegg utdannet og smart. Mange definerer meg, og andre som meg, som drittsekker her inne...det stemmer ikke, jeg behandler hun bra. Jeg er både en alfa og en taper, og att på til en rimelig fyr, allikevel har jeg en heit dame...?! Merkelig det der. 

Anonymkode: 98677...2ca

HØY ! Dette er kvinneguiden, ikke skryteguiden, Herr Alfa!

Skrevet

du er en looser uten jobb

Anonymkode: 7fa76...e91

• Liker 2
Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

@Jegern Puahate Hva er din vurdering?

Anonymkode: f9740...a21

Kort sagt:

Alfa = Evne og vilje til å dominere andre i sitt miljø for egen gevinst.

Grunnet tung sosialistisk indoktrinering i samfunnet vårt er det mange som tolker alfa-begrepet feil, for eks som at alfa bare betyr god lederegenskaper, positiv og samlende for gruppen. Sannheten som venstrevridde snøflak ikke takler er at livet er en konkurranse fra dag en en, og det vil alltid være vinnere og tapere.

Uavhengig av rase, politikk og religion vil det ALLTID være alfaer som undertrykker betaer.

Mulig trådstarter er en situasjonsbetinget alfa, en som kan dominere andre i visse sammenhenger men blir dominert under andre omstendigheter. Det er visse beta-signaler å spore i startinnlegget.  

Endret av Jegern Puahate
Skrevet

Du er ikke akuratt "alfahann" når du ikke har jobb. En alfahann er en som kan ta vare på flokken, ikke en "dominant taper".

Hva er egentlig poenget ditt med denne tråden? Har du drømt hele livet om å kunne kalle deg alfa og benyttet anledningen til å skrive det som anonym på et forum, og bomme fullstendig?

Anonymkode: 6f41f...d0a

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Kort sagt:

Alfa = Evne og vilje til å dominere andre i sitt miljø for egen gevinst.

Grunnet tung sosialistisk indoktrinering i samfunnet vårt er det mange som tolker alfa-begrepet feil, for eks som at alfa bare betyr god lederegenskaper, positiv og samlende for gruppen. Sannheten som venstrevridde snøflak ikke takler er at livet er en konkurranse fra dag en en, og det vil alltid være vinnere og tapere.

Uavhengig av rase, politikk og religion vil det ALLTID være alfaer som undertrykker betaer.

Mulig trådstarter er en situasjonsbetinget alfa, en som kan dominere andre i visse sammenhenger men blir dominert under andre omstendigheter. Det er visse beta-signaler å spore i startinnlegget.  

Øh, nei. Faen ikke rart enkelte menn er straight up drittsekker om det er det dere tror alfa hann er.
Har du aldri tatt opp en bok eller sett på animal planet? Hva en alfahann er?

en som dominerer andre i sitt miljø utelukkende for egen gevist kalles en narcissist, potensielt psykopat.

en alfahann er en som kan ta vare på flokken sin. En som beskytter, en som har så mye omsorg og kjærlighet at han står opp for potensielle farer (for eksempel en som går ytterst på fortauet så dama kan gå innerst, tilfelle en bil kjører av veien, eller i dyreriket går gjennom farlige områder for å hente mat til flokken sin), og en som andre føler seg trygg på og kommer til for trygghet og råd fordi han er godt reflektert og løsningsorientert. 

Livet er ingen konkurranse, men handler om å bry seg om andre og sørge for at en selv og andre har det bra og det man trenger, og blir behandlet bra av andre.
Du har tydeligvis misforstått, hvis du tror livet handler om å dominere andre så er du ikke annet enn en drittsekk bare.

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Øh, nei. Faen ikke rart enkelte menn er straight up drittsekker om det er det dere tror alfa hann er.
Har du aldri tatt opp en bok eller sett på animal planet? Hva en alfahann er?

en som dominerer andre i sitt miljø utelukkende for egen gevist kalles en narcissist, potensielt psykopat.

en alfahann er en som kan ta vare på flokken sin. En som beskytter, en som har så mye omsorg og kjærlighet at han står opp for potensielle farer (for eksempel en som går ytterst på fortauet så dama kan gå innerst, tilfelle en bil kjører av veien, eller i dyreriket går gjennom farlige områder for å hente mat til flokken sin), og en som andre føler seg trygg på og kommer til for trygghet og råd fordi han er godt reflektert og løsningsorientert. 

Livet er ingen konkurranse, men handler om å bry seg om andre og sørge for at en selv og andre har det bra og det man trenger, og blir behandlet bra av andre.
Du har tydeligvis misforstått, hvis du tror livet handler om å dominere andre så er du ikke annet enn en drittsekk bare.

trigget indoktrinert detected, livet er en konkurranse som dreier om overlevelse og viderføring av gener. Slik har det vært helt siden mikroorgansimenen i havet. Hvis du synes det er kjipt så ta det opp med naturen eller Gud.

Du kan sikkert si at naturen er en drittsekk i seg selv, men den er helt likegyldig ovenfor hvordan du føler.

Alfaene skjønner dette og handler deretter, betaene fornekter og romatiserer livet, slik som i ditt innlegg.

en alfahann er en som kan ta vare på flokken sin. En som beskytter, en som har så mye omsorg og kjærlighet at han står opp for potensielle farer (for eksempel en som går ytterst på fortauet så dama kan gå innerst, tilfelle en bil kjører av veien, eller i dyreriket går gjennom farlige områder for å hente mat til flokken sin),

LOL^^, det du beskriver her er en BETA-forsørger.

Skrevet

Det aller kleineste i hele verden må være folk som betegner seg selv som alfa :fart2:

Anonymkode: 56c2d...a55

• Liker 3
Skrevet

En video som forklarer i korte trekk hva det vil si å være "alfa" ;

Skrevet
51 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

trigget indoktrinert detected, livet er en konkurranse som dreier om overlevelse og viderføring av gener. Slik har det vært helt siden mikroorgansimenen i havet. Hvis du synes det er kjipt så ta det opp med naturen eller Gud.

Du kan sikkert si at naturen er en drittsekk i seg selv, men den er helt likegyldig ovenfor hvordan du føler.

Alfaene skjønner dette og handler deretter, betaene fornekter og romatiserer livet, slik som i ditt innlegg.

en alfahann er en som kan ta vare på flokken sin. En som beskytter, en som har så mye omsorg og kjærlighet at han står opp for potensielle farer (for eksempel en som går ytterst på fortauet så dama kan gå innerst, tilfelle en bil kjører av veien, eller i dyreriket går gjennom farlige områder for å hente mat til flokken sin),

LOL^^, det du beskriver her er en BETA-forsørger.

Huff, hengt litt for mye på 4chan eller? "trigged indoktrinert detected" haha. DU ja!

Jeg elsker naturen jeg, naturen er ikke en drittsekk, men enkelte mennesker er. Du skinner hvertfall godt gjennom som både drittsekk og taper. Hvor gammel er du egentlig? Skriver "LOL"? Innleggende dine og "kunnskapen" din bare lyser 16 år gammel uvitende internett geek som ikke har peil på kvinner/menn eller virkelighetsforståelse. Bruk noen år på å studere atferdspsykologi du, så kan du komme tilbake å argumentere litt mer vettug og vitende.

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Huff, hengt litt for mye på 4chan eller? "trigged indoktrinert detected" haha. DU ja!

Jeg elsker naturen jeg, naturen er ikke en drittsekk, men enkelte mennesker er. Du skinner hvertfall godt gjennom som både drittsekk og taper. Hvor gammel er du egentlig? Skriver "LOL"? Innleggende dine og "kunnskapen" din bare lyser 16 år gammel uvitende internett geek som ikke har peil på kvinner/menn eller virkelighetsforståelse. Bruk noen år på å studere atferdspsykologi du, så kan du komme tilbake å argumentere litt mer vettug og vitende.

LOL!!111

Naturen, som du elsker, produserer vinnere og tapere, alfaer og betaer. Dette gjelder alle dyr, inkludert mennesker. Adferdspsykologi motbeviser ikke dette, les litt mer om biologi og menneskers historie for å se det større bilde. 

Skrevet

Sorry ass, men dere "alfahanner" holder på å dø ut. Mulig evolusjonen vil det sånn. Den er jo faktisk ment å uvikle seg til det bedre.

Anonymkode: d7250...547

Skrevet

Hva var bekjennelsene?

Skrevet

Jeg har møtt en alfa som påstår han er underdanig. Noe jeg syntes var merkelig men ikke noe vi testet ut heller. 

Anonymkode: b43cc...1fd

Skrevet
På 30.12.2017 den 10.34, Jentadi skrev:

Synes ofte at de som betegner seg som alfa ikke er så dominante egentlig.

Det er helt sant. Disse mennene som sitter her inne og kaller seg alfa er i virkeligheten så pinglete at jeg ler meg ihjel

Anonymkode: 8bf4f...592

Skrevet

Anonymkode: cf3c7...517

Skrevet

Det er i hvertfall en kjensgjerning at menn med (medfødt) høyt testosteronnivå ofte blir tapere i vårt moderne samfunn. En tøff og populær «vinnertype» på barne- og ungdomsskolen, muligens. Noen år senere..? Not so much. 

Anonymkode: 36860...2a9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt sant. Disse mennene som sitter her inne og kaller seg alfa er i virkeligheten så pinglete at jeg ler meg ihjel

Anonymkode: 8bf4f...592

Min observasjon er at det er langt flere kvinnelige alfaer i samfunnet enn menn. Også her på forumet har jeg bemerket meg en rekke alfakvinner men svært få, om noen alfamenn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...