Gå til innhold

En alfahanns bekjennelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hva mange vil kalle en typisk alfahann, eller så har jeg blitt betegnet av flere. Jeg er dominant, men allikevel ikke. Jeg er også en "taper", er uten jobb akkurat nå, sliter med diverse psykiske problemer. Allikevel har jeg en jente mange vil betegne som en typisk sexy babe, hun er veldreid og pen, men i tillegg utdannet og smart. Mange definerer meg, og andre som meg, som drittsekker her inne...det stemmer ikke, jeg behandler hun bra. Jeg er både en alfa og en taper, og att på til en rimelig fyr, allikevel har jeg en heit dame...?! Merkelig det der. 

Anonymkode: 98677...2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ofte at de som betegner seg som alfa ikke er så dominante egentlig.

• Liker 15
Skrevet

Om du ikke er en ledertype, noe du neppe er ettersom du ikke engang har greid å skaffe deg lønnet arbeid, er du neppe en alfahann 

Anonymkode: 42030...472

• Liker 14
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hva mange vil kalle en typisk alfahann, eller så har jeg blitt betegnet av flere. Jeg er dominant, men allikevel ikke. Jeg er også en "taper", er uten jobb akkurat nå, sliter med diverse psykiske problemer. Allikevel har jeg en jente mange vil betegne som en typisk sexy babe, hun er veldreid og pen, men i tillegg utdannet og smart. Mange definerer meg, og andre som meg, som drittsekker her inne...det stemmer ikke, jeg behandler hun bra. Jeg er både en alfa og en taper, og att på til en rimelig fyr, allikevel har jeg en heit dame...?! Merkelig det der. 

Hallo babe. Kvinneguiden er en plass for tapere. Drit i kvinneguiden. 

Forresten jeg er en hot dame. Jeg var med en stygg mann. Dere 2 betyr noe. Drit i KG da din jævla idiot. Det er bare kjerringer her som tror meningene deres har verdi. 

De er bare rusketroll med masse drit i rævva de må få ut på alle andre. Dvs stresset de holder så høyt. De 'viktige' tingene deres. 

Hvis de skulle styrt verden hadde de oppført seg som høner. Høner bare kakler høyt og trenger MASSE MASSE MASSE stell for å holde kaklemusklene i gang. Feks en rolig mann som absorberer driten deres er ALLTID til stede. Og som fremdeles smiler. Kvinner er utspekulerte. 

Synes synd på menn.. Kvinner er noe drit

Anonymkode: c4ae4...d63

Skrevet

nice larp

Anonymkode: c35e3...de4

Skrevet

Men det kan godt tenkes at hun lider av den der : alt er like bra. At alt er relativt. 

Jeg brukte masse tid og krefter på å gå ned til nivået til min stygge eks. Jeg syntes også synd på ham. Huff... Pinlige greier...

Skrevet

Fra Wikipedia; 

Alfastatus er innen etologi den høyeste plasseringen i et slags hierarki.[1][2] Alfastatus oppnås vanligvis gjennom dominans eller genetisk arv. Hos sosiale dyr er en alfa (også kalt alfahann og/eller alfahunn av noen) det individet i gruppen som leder de andre medlemmene.

..mitt spørsmål er; hvordan klarer du, ut fra hvordan en alfahann defineres hos sosiale dyr, å definere deg selv som en alfahann? Når man er arbeidsledig, ikke har en flokk og sliter med diverse psykiske lidelser..? 

Jeg spør ikke for å arrestere deg. Jeg er genuint nysgjerrig, for jeg har hørt det flere ganger før, nemlig. Folk i din situasjon og posisjon som har omtalt seg selv som alfahanner. Er det en behagelig livsløgn, eller hvor kommer det fra? Jeg har til dags dato ennå til gode å høre en ekte alfahann titulere seg med nettopp det. For å sitere deg; 'Merkelig det der'..

Anonymkode: 24a42...374

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Jentadi skrev:

Synes ofte at de som betegner seg som alfa ikke er så dominante egentlig.

Enig. 

Hvis de sier ting som

- du kan stole på neg

- jeg har høy selvtillit

- jeg er dominant

- den generelle 'know it all'-holdningen 

Det de egentlig sier er: du klarer ikke å vurdere noe, la meg hjelpe deg, jeg er altså alfamann. Siden du ikke ser der er jeg nødt til å si det. 

Akkurat som at hvis du ser en vanndam, du ser den, men andrepersonen har vurdert at du ikke klarer å se det så de beskytter deg fra den lille vanndammen. (For jeg så den jo ikke selv????) Herregud, nesten som at folk trenger hjelp eller noe. 

'HEI! Jeg ser vanndammen!! Jeg bare gidder ikke bruke 1000 millimetersekunder på å gi deg trygghet slik at du kan slippe å gi meg den viktige beskjeden, og hva så om jeg blir våt? Jeg elsker erfaringene som kommer av livets gang! La meg gå min egen sti, er du snill? Pass på deg selv, du har MANGE 'holes' selv, men det er ikke mitt ansvar, det er DITT LIV!! Gidder ikke å ha oversikt over deg og dine mangler, eller ha mikrosyn på hvordan du beveger deg. Det er kjedelig.'

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

En alfa trenger ikke si at han er en alfa. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke er en ledertype, noe du neppe er ettersom du ikke engang har greid å skaffe deg lønnet arbeid, er du neppe en alfahann 

Tror det er på tide å oppdatere definisjonen din, på internett er nemlig alle som klarer å få seg sex eller kjæreste alfahanner.

Anonymkode: 9f96c...dda

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo babe. Kvinneguiden er en plass for tapere. Drit i kvinneguiden. 

Forresten jeg er en hot dame. Jeg var med en stygg mann. Dere 2 betyr noe. Drit i KG da din jævla idiot. Det er bare kjerringer her som tror meningene deres har verdi. 

De er bare rusketroll med masse drit i rævva de må få ut på alle andre. Dvs stresset de holder så høyt. De 'viktige' tingene deres. 

Hvis de skulle styrt verden hadde de oppført seg som høner. Høner bare kakler høyt og trenger MASSE MASSE MASSE stell for å holde kaklemusklene i gang. Feks en rolig mann som absorberer driten deres er ALLTID til stede. Og som fremdeles smiler. Kvinner er utspekulerte. 

Synes synd på menn.. Kvinner er noe drit

:skratte:

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er som når deltakere på Paradise hotel sier "Folk tror ofte jeg er dum, men jeg er egentlig veldig smart assa!" Det er aldri et bra tegn når man har behov for å fortelle folk at man er alfahann eller smart ;)

Anonymkode: 68e1a...05e

• Liker 5
Skrevet

Hoho det er vel ikke akkurat ledertyper som får lederstillinger i dag, er det vel? I dagens arbeidsliv er det vel som regel tante kvotert med stor K som troner øverst, gjerne med traumer og bitterhet overfor menn de alltid har drømt om å hoppe i høyet med menn som de ikke klarer å herse og som de heller aldri får ligge med.

Skrevet

Beklager å ta fra deg livsløgnen, men du er da ingenting i nærheten av å være en alfahann. 

Anonymkode: ee88f...190

• Liker 3
Skrevet

..mitt spørsmål er; hvordan klarer du, ut fra hvordan en alfahann defineres hos sosiale dyr, å definere deg selv som en alfahann? Når man er arbeidsledig, ikke har en flokk og sliter med diverse psykiske lidelser..?

Han nevner det jo selv. Han er dominant. Selv om han ikke har alt alfahanner blant dyr har, så oppfører han seg i følge seg selv som en alfa.

Skrevet
1 time siden, Kalkunkartellet skrev:

Hoho det er vel ikke akkurat ledertyper som får lederstillinger i dag, er det vel? I dagens arbeidsliv er det vel som regel tante kvotert med stor K som troner øverst, gjerne med traumer og bitterhet overfor menn de alltid har drømt om å hoppe i høyet med menn som de ikke klarer å herse og som de heller aldri får ligge med.

Med tanke på at de aller fleste ledere er menn, så bommer du vel ganske kraftig her? Hvordan kan det "som regel" være kvinner som er ledere i følge deg når de i realiteten utgjør mindretallet?

• Liker 4
Skrevet

En arbeidsledig person på NAV som ikke er stabil i hodet, kaller seg en alfahann? Her er det noe med alfahann du ikke forstår. Det er den sterkeste i ulveflokken. Ikke den svakeste.

Åsehann?

Anonymkode: 280f4...1ce

• Liker 2
Skrevet

Dama di er heit. Du liker at dama di er heit (men hun er utdannet og smart også). Du er alpha, uten jobb og med psykiske problemer med heit dame. Hva er meldinga her egentlig? Heit dame er alt du trenger i livet?

Anonymkode: b6535...4f4

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, jabx skrev:

Han nevner det jo selv. Han er dominant. Selv om han ikke har alt alfahanner blant dyr har, så oppfører han seg i følge seg selv som en alfa.

Alfaer blant voksne mennesker oppfører seg ikke dominante, det er de som har noe faktisk verdifullt og unikt for andre å emulere eller aspirere til. Hva har TS utover en veldreid dame?

Anonymkode: 9f96c...dda

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...