Gå til innhold

Ta insativet å spørre om å bli sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem var det som tokk insativet til å spørre om å bli sammen i deres tidligere forhold?

Anonymkode: 816a8...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var det som tokk insativet til å spørre om å bli sammen i deres tidligere forhold?

Faktisk ikke noen av oss, vi traff hverandre og datet flere ganger. Var på besøk hos hverandre og ble bare automatisk et par, veldig vanskelig å forklare faktisk. Det bare ble slik, og så flyttet vi permanent sammen. Jeg hadde det synet at da vi hadde datet hverandre et par ganger var vi kjærester, og derfra var det aldri snakk om å rote med andre. Men det var aldri slik at vi satte noe tidspunkt der vi offisielt var et par, det var en glidende dimensjon som endte i et forhold.

Anonymkode: fb20c...926

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk ikke noen av oss, vi traff hverandre og datet flere ganger. Var på besøk hos hverandre og ble bare automatisk et par, veldig vanskelig å forklare faktisk. Det bare ble slik, og så flyttet vi permanent sammen. Jeg hadde det synet at da vi hadde datet hverandre et par ganger var vi kjærester, og derfra var det aldri snakk om å rote med andre. Men det var aldri slik at vi satte noe tidspunkt der vi offisielt var et par, det var en glidende dimensjon som endte i et forhold.

Hvor lang tid vil du si at dere var i "dating fasen"?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det samme her :) Veldig behagelig.

Anonymkode: d8060...fb4

Skrevet

Intinativet

Anonymkode: 7140d...cc6

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Intinativet

Anonymkode: 7140d...cc6

*initiativet

Anonymkode: e5fca...f7c

• Liker 1
Skrevet

Det var jeg som tok initiativet i mitt nåværende forhold. "Er vi liksom kjærester nå?", da hadde vi datet i et par måneder.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde matte også fikk hun en venn til å legge en lapp på pulten min hvor det sto: "Skal vi være sammen?"

Anonymkode: 1596b...052

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...