AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Jeg er så såra. Helt knust faktisk. Jeg har to barn separert med en mann som jeg nå skal skilles fra. Mye har skjedd mye svik fra han. Utroskap Osv. lite tilstedeværende for barna han har alltid drevet og reist også når vi var sammen. Han har lovet meg mange gode ord han skulle forandre seg bli bedre mann Osv Osv. Men så fikk jeg et ultimatum av han: jeg måtte godta at han fikk seg kone Nr 2. Noe jeg såklart ikke går med på. Så da skilles jeg. Føler meg brukt. Han er utenlandsk ja. Fikk opphold via meg. Vil ikke barna skal lære noe fra hans forvrengte kultur. Noen meninger? Anonymkode: 8b455...9af
lillesky Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Jeg forstår ikke helt hva slags meninger du er ute etter. 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Hvor lenge har dere vært gift? Anonymkode: 23dbe...df0
smilo Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Det er ikke lov å ha flere koner Norge, så det kan du trygt si nei til. 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Hvor blir det av selvrespekten? Klart du skal skille deg, du kan ikke godta å bli behandlet på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 Hvor lenge er det siden han fikk oppholdstillatelse? Når fikk du barna? Føler du han ikke elsker deg og ønsker deg i livet sitt lengre. I såfall bruker han deg helt klart. men det er vel ikke slik at du kan klage på hans oppførsel og dermed få han sendt tilbake nå?! Anonymkode: 46f0e...348 1
Gjest Tom Bäcker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Kanskje vi burde lage tråden: «Tips til norske jenter som forelsker seg i fremmedkulturelle»? under kategorien «Hvordan unngå å bli lurt av gutter som bare er ute etter én ting». Dette er seriøst sagt.
Gjest Tom Bäcker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 2 minutter siden, O.G. skrev: Gi beskjed om dette til UD. Har han gjort noe ulovlig? Han har lovlig opphold, og det er ikke noe forbud mot å gå fra kone og barn. Det er dirty det han har gjort, men det er nok av jenter som går i den samme fella.
Justme00 Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært gift? Anonymkode: 23dbe...df0 Vi har vært gift 5år så kom separasjonen ut av det blå for snart to år siden i februar. Vi har barn sammen og han mener at han hadde ikke hatt barn med meg om han var ute etter opphold. Noe jeg ikke biter helt på. Han virker nesten uberørt av det hele mens jeg sliter. Han har holdt meg varm i separasjon tiden med lovord og bedring. Men kun ord.
Justme00 Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er det siden han fikk oppholdstillatelse? Når fikk du barna? Føler du han ikke elsker deg og ønsker deg i livet sitt lengre. I såfall bruker han deg helt klart. men det er vel ikke slik at du kan klage på hans oppførsel og dermed få han sendt tilbake nå?! Anonymkode: 46f0e...348 Føler ikke han elsker meg nei. Han har vist i handling han ikke elsker meg, men med Ord sagt noe annet. Alltid prioritert seg selv. Og smisket seg innpå meg etterpå. Mange tusen svik opp igjennom . Så sitter med en stor sorg nå. Han er så opp og ned frem og tilbake. Barna er 5 og 6 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå