Gå til innhold

Frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, vi har datet i noen mnd nå, nærmere bestemt i 4 mnd. Han har allerede sagt at han elsker meg og at han aldri har elsket noen så sterkt som meg. Han har møtt barnet mitt, og ting kunne ikke ha gått bedre.....MEN vi er fortsatt i dating fasen. 

Vi snakker egentlig ganske bra sammen om alt mulig rart, men av en eller annen grunn ikke om akkurat om "det" emnet. Noen her som har vært/er i samme situasjon? I så fall, hva skal jeg gjøre :(

Anonymkode: ed179...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er bare i datingfasen, men han har sagt at han elsker deg? Sikker på at det ikke er bare du som er i datingfasen?

Skrevet
5 minutter siden, Hjärtat skrev:

Dere er bare i datingfasen, men han har sagt at han elsker deg? Sikker på at det ikke er bare du som er i datingfasen?

Man snakker vel med hverandre og blir enige først...? Ikke er vi offisielle heller....:(

Skrevet

det kan virke som dere er kun venner, og det er liten vits av deg å trekke ordene som du trenger å høre om du ikke er interessant nok for han slik at han faktisk naturlig blir forelsket i deg. 

Anonymkode: bd6a0...ecd

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man snakker vel med hverandre og blir enige først...? Ikke er vi offisielle heller....:(

Jo, det synes jeg og, men det kan hende han tenker noe annet? Men er du interessert i å dele livet med dette mennesket, hvorfor ikke bare snakke med han om det? Spørre hvor dere står.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, vi har datet i noen mnd nå, nærmere bestemt i 4 mnd. Han har allerede sagt at han elsker meg og at han aldri har elsket noen så sterkt som meg. Han har møtt barnet mitt, og ting kunne ikke ha gått bedre.....MEN vi er fortsatt i dating fasen. Vi snakker egentlig ganske bra sammen om alt mulig rart, men av en eller annen grunn ikke om akkurat om "det" emnet. Noen her som har vært/er i samme situasjon? I så fall, hva skal jeg gjøre :(

Ta det opp med han

Anonymkode: e6da2...1e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...